Speedo

Szerző: Woofer on 2009.05.05. 22:32

Ugyan olyan fürdőgatyánk van - állapítottam meg magamban. Nemrég vettem, és egy csomót válogattam az üzletben. Nem hittem volna, hogy kapásból az első bevetésén valaki máson is ugyan olyan lesz. Nem mintha számítana... Azért remélem az én seggem is van olyan jó benne, mint az övé. Bakker... Ne gondolj ilyesmire...! Egy merevedés itt a szaunában végzetes lehet... Ráadásul eddig nem is jött be annyira a fickó, mérges is voltam amiért már kétszer is villantottam előtte az öltözőben. Valahogy mindig akkor jön be, amikor egyszál faxban vagyok. A kollégiumi évek kinevelték belőlem a szégyenlősséget az öltözőkben... Belőle valószínűleg nem, mert nekem még nem sikerült elcsípnem egy pillantásra sem. Ez valahogy birizgálta az igazságérzetemet... Eddig az vígasztalt, hogy nem is érdekel. Oké, nagydarab, érett, masszív férfi, de nem igazán jött be eddig. Erre most itt ül mellettem, nekem meg az jár a fejemben, hogy egy menetre azért simán bevállalnám...

Hiába, a speedo öltöztet.

Miután kiment direkt vártam vagy 10 percet, meg még zuhanyoztam is vagy 10 percig utána. Biztos voltam benne, hogy nem lesz már ott az öltözőben. Persze ott volt. Persze sikerült újra villantanom. Pedig tényleg nem akartam...  3-0 az ő javára, és lehet hogy csak belemagyarázom, de nekem valahogy nagyon úgy tűnt, hogy direkt megvárt...

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr521105189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása