"SZIA Mr. 5 o'clock shadow"

Szerző: Woofer on 2008.08.06. 22:51

Edzőtermet váltottam. Semmi különös oka nem volt, csak elnéztem egy másikba.

Egész jó felhozatal volt benne. Reggel voltam, és olyan 9-ig meglehetősen sok idősebb féfi volt lennt. Utána átvette az uralmat a korosztályom, a huszonévesek. Volt viszont egy jó nagy darab fickó viszont, aki bejött. Jóképű 40-es volt. Az a fajta, aki hiába borotválkozik, rögtön újra borostás. Angolul 5 o'clock shadow-ként hivatkoznak rá. Hát, én délelőtt láttam őt, szóval a 5 o'clock dolog nemigazán stimmelt. :) Cardiózott, aztán eltünt, én meg elmentem zuhanyozni.

Mikor már kifelé mentem rámköszönt az ajtóban. Teljesen meglepett, mert az előző teremben, ahová jártam a pasasok legfeljebb akkor köszöntek, ha épp bennt voltam az öltözőben, mikor bejöttek. És akkor is csak dörmögve. Ő meg úgy köszönt, mintha ismernénk egymást.

Visszaköszöntem és továbbmentem, mert szégyenlős lúzer vagyok...

Bánom kicsit. Remélem összefutok még vele.

Címkék: edzés
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr2604257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása