Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tex

Szerző: Woofer on 2008.09.29. 23:38

Eszméletlen fáradt vagyok, de ezt a bejegyzést még muszáj begépelnem ma, amíg friss az élmény.

Szóval ma felutaztam Pestre hogy találkozzak mr. Texasszal. Nem voltam olyan ideges, mint korábban, amikor először találkoztam férfival szex céljából. A héten többször is cseteltünk már, és annyit le tudtam szűrni, hogy megbízhatok benne. Híresen naív vagyok, de szerencsére tudom magamról, ezért minden lehetséges oldalról körüljártam a dolgot. Lenyomoztam a neten, hogy tényleg az-e akinek mondja magát. És valóban... nem vert át. Üzleti úton van itt, és elég nagykutya a maga területén.

A hotel előtt írtam neki egy sms-t, és nemsokára meg is jelent a bejáratnál. Fantasztikusan nézett ki, megintcsak azt kell mondjam, hogy jobban, mint a társkeresős profilképein. Ez nagy szó, mert szerintem ott is állati jól néz ki. Persze tudom ez szubjektív, de nálam erős 10/10-es volt a fickó, és ez a lényeg. Egy farmer volt rajta meg egy hosszú ujjú sötétékék póló, ami elég rendesen ráfeszült. Majdnem kopaszra volt nyírva, őszes borostával, és őszes-szőkés bajusszal. Perfect.

A bejárattól a szobájáig eltelt idő mintha kiesett volna. Bennt pedig aztán simán ledobta a ruháit, és az ágyra invitált. Tudom tartozok már egy ideje egy szaftos szex sztorival az olvasóimnak... tehát innen 'rated R' a dolog, szóval csak akkor olvass tovább, ha tényleg érdekel!

Az ágyon kezdtük, engedte hogy felfedezzem hatalmas izmait, és én külön figyelmet szenteltem mindegyiknek. Különösen a mellkasának, amit őszes szőrzet fedett, és valami hihetetlen masszív volt. Ezután letepert, majd hatalmas 69-ek következtek. Először volt dolgom olyan farokkal, ami 'lefelé áll fel'. Lefelé kunkorodik, amikor merev. Szép farka volt, bár meglepett, hogy kisebb kicsit mint az enyém, a képek alapján hatalmasnak tünt. Igaz a képek alapján őt is magasabbnak képzeltem, de ez egyáltalán nem volt baj, sőt örültem neki, hogy egy magasak voltunk. Nem szeretek eltörpülni a partnerem mellett, legalább magasságban nem (izomzatban ugye nem kérdés ki volt a superior kettőnk közül). A farkam teljesen megigézte, mutatott pár olyan dolgot, amitől a lélegzetem is elállt. Simán deep throat-olt, de amikor arra kért, hogy álljak az ágy mellé, ő pedig előttem fekve vette be a bránert, úgy, hogy a feje kicsit lelógott az ágyról... na az csúcs volt. Én még mindig nem tudtam fuldoklás nélkül bevenni őt, de azért szorgalmasan próbálkoztam.

Ezután zuhanyozni mentünk. Korábban már külön rákérdezett, hogy oké-e a rimming a zuhanyban, mert nagyon szeretné. Mondtam, hogy persze, hát meg is tette. Volt egy kis fingering is, ami meglepetésemre nem esett rosszul. Persze én is felfedeztem őt, és egyszer csak azon kapom magam, hogy rámtolat nedves-síkos lyukával, és már szinte félig benne vagyok.

Whoa, álljunk csak meg barátom, gumi nélkül nem! -bár eszméletlen nagy lelki erőrről tettem ott tanúbizonyságot, amikor nem döftem rögtön belé...

Oké-oké -mondta, majd megtörölköztünk és folytattuk a korábbiakat az ágyon. Épp szopott, amikor elsült. Meglepett hogy ilyen gyorsan elment. Utána mellé feküdtem, ő pedig kényeztetni kezdett... Addig bírtam, amíg el nem kezdett mocskos szövegeket mondani. "Yeah, shoot for daddy, you like that big f*ckin' muscle daddy, don't ya?" Na ezzel nagyon kikészített...

Végül úgy élveztem el, hogy a szája szorosan tapadt az enyémre, majdnem a teljes testtömegével rajtam feküdt, én pedig úgy szorítottam mgamahoz, mintha sosem akarnám elengedni többet. Hatalmas élmény volt!

"Wow, I felt it" -modta, és csak ekkor esett le hogy a töltet nagyrészét a mellkasára lőttem. Őt nem zavarta túlzottan, elnyúlt és elaludt. Na jó, nem aludt el... Csak feküdtünk egymás karjában hallgatva egyás lélegzését. Az az állapot, amikor ki-be zuhansz az álom határán. Percekre elalszol, majd arra ébredsz, hogy a másik símogat.

Később beszélgetni kezdtünk, és vagy egy órát dumáltunk is, amikor felkelt és elment zuhanyozni újra. Úgy beszéltük meg, hogy valószínűleg ott alszom nála, hogy ne kelljen éjjel hazavonatoznom. Hát mindezt keresztülhúzta az, hogy a staff-je ma érkezett, és együtt kellett vacsoráznia velük. Ha ezt előbb mondja, nem hagytam volna szenderegni. Viszont így is többet kaptam tőle, mint azt el tudtam volna képzelni...

A héten még itt lesz, és bár elég elfoglalt, péntek délután azt mondta valószínűleg ráér. Szóval remélem lemegy még a második menet idén, és nem kell jövő tavaszig várnom, amikor is újra az országban lesz :)

 

Címkék: szex
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr70688256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2008.09.29. 23:44:04

na végre :)
még még még!

LeGars · http://melegleles.blog.hu 2008.09.30. 00:27:19

Hát ez tényleg izgalmas... visszaadja a kedvemet, hogy a neten ismerkedjek... Megyek is minnyá a gaydarra :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2008.09.30. 09:56:06

Igen! Van remény :)
Ráadásul én a Bigmusclebears-en ismertem meg őt, azaz ő keresett meg engem. Az az oldal pedig aztán nem arról híres, hogy túl sok átlagos testalkatú járna oda... Fogalmazhatok úgy is, hogy a félistenek gyűjtőhelye.
A nagy csokor társkeresőből, ahová regisztrálva vagyok ez volt az utolsó, ahonnan akciót vártam.
Erre tessék... :D
süti beállítások módosítása