10

Szerző: Woofer on 2008.10.19. 14:14

A hét képe rovatomban egyik legújabb és ugyanakkor legrégebbi netes crush-om látható. Érdekes, hogy amikor a neten először forró talajra merészkedtem olyan 19-20 éves lehettem. Átnéztem pár társkereső kínálatát és ez a pasas volt szinte az első, akitől lementettem pár képet. Ekkor ismerkedtem még csak a "bear" fogalmával, és ekkor ismertem fel, hogy pontosan ez az a kategória, ami nekem kell. Erre rábukkantam a fotóira, és a legszimpatikusabb az volt benne, hogy medvenyomok vannak a jobb karjára tetoválva. Úgy éreztem menő dolog, hogy ezzel felvállalja a hovatartozását a világ előtt, ugyanakkor mégis, csak egy bizonyos csoport számára egyértelmű a mondandója. Néha elábrándozom arról, milyen klassz lenne, ha lenne egy bevett jelrendszer, amit csak a melegek értenek, és egyértelműen jelezni tudná minden férfi az utcán, hogy mit akar és mire kapható. Tudom ott a "kendő-kód" de az elég elavult, és ... buzis. Bár érdekes, hogy minden "heteró" haverom kapásból vágja, hogy melyik színű kendő mit jelent...

Szóval emiatt tetszett meg akkoriban ez a férfi, és aztán el is felejtkeztem róla. Gondolom társra talált, és levette a profilját. Nemrég azonban újra feltünt, és bár partner kapcsolatban él, azért kapható egy-egy hookup-ra (legalábbis a profilja szerint). Így majndem 10 év elteltével már teljesen más szemmel nézek rá. Külsőleg szerintem csak előnyére változott, egyértelműen 10/10. Azonban én is változtam ez alatt az idő alatt, és belegondoltam vajon hol leszek mégegyszer ennyi idő elteltével.

Abban a korban vagyok, amikor a legtöbb férfi családot alapít. Hol leszek egy 10 évvel későbbi fényképen? Egy családi ház szépen gondozott kertjében, szerető feleség által átölelve, miközben a gyerekek a kutyával játszanak a háttérben?

Vagy egy macsó bikaként pózolva egy verda mellett, aminek a nevem a rendszáma? Egy hasonló kaliberű partnerrel, akit imádok?

Az a baj, hogy ha ránézek a képre egyértelműen ezt az életet akarom. Azonban később mindig visszaférkőzik az agyamba a "normális" élet lehetősége is. A legrosszabb pedig az, hogy ha nem döntök egyértelműen a kettő közt, akkor egyiket sem fogom megkapni, és ez borzasztó. Elvégre a felvázolt két életút egy dologban közös. Mindkettő BOLDOG. Számít akkor igazán a köztük lévő különbség? Nem az a lényeg, hogy boldog legyek valakivel?

Címkék: jövő gay bear
4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr32721470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.10.19. 18:01:13

Ez a "normális" élet olyan, mint amikor valaki azt írja normálisat keresek. Nyilván mindenkinek maga normális, feltéve hogy létezik egyáltalán ez a kategória.

A kendő kódot nem ismerem,de van a póló dolog, ki elől, ki hátul... annál egyértelműbb - és machóbb :) - aligha van.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2008.10.19. 21:52:31

Mindenkinek maga a normális. Ebben teljesen igazad van. Nekem pedig már csak önmagamat kéne megtalálnom, hogy tudjam mi a norma. Mert momentán őrlődöm két inkarnációm között...

Nem ismered a hanky-code-ot? Ez meglep. en.wikipedia.org/wiki/Hanky_code
Én is a nagy macsó heteró haverjaimtól tudok róla. Lehet hogy mégsem annyira heterók? Eddig akárhányszor felmerült a téma, több baráti körömben is a fiúk simán vágták mi a helyzet ezzel. Elolvashatod a wikin a szabályokat, számít hogy melyik farzsebedben és milyen színű kendőt hordasz.

Ez a póló dolog meg nekem új. Hogy van ez pontosan? Elöl ki, hátul ki? Magyarul ne tűrjem be? A fél világ így hordja :)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.10.20. 08:14:38

Ehhez a kendőkódhoz hasonló (szerintem totál felesleges) besorolás módszer van még pár, van bearcode is. Az azér meglep hogy a hetero haverjaid vágják, mert ahogy elnézem BDSM és egyéb nem hétköznapi érdeklődést jeleznek, több ucat meghatározással. Amit legtöbben filmen sem képesek beazonosítani, nem hogy kendő alapján...

A lényeg, ennél gyakorlatibb, és általam élőben is látott módszer a póló dugdosás.... belinkelek egy képet és szerintem nem kell hozzá komment.

kepfeltoltes.hu/081020/000000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2008.10.20. 15:51:16

Hát ez a póló dolog tényleg új számomra. Eddig mindig azt hittem egyszerűen csak melegük van, nem gondoltam volna, hogy ezzel jelezni akarnak valamit.
Bár lehetett volna annyi eszem, hogy a prűd Amerikában ahol mindenhol életben van a "no shirt - no service" szabály, nem vennék csak úgy ok nélkül le a pólót a fickók.
Egy amcsi haverom a Balatonon be akart ugrani egy ABC-be kóláért a strandról hazafelé, majd vörös fejjel szaladt ki a pólójáért, hogy elfelejtette, hogy félmeztelen. Erre mondtam neki, hogy ne aggódjon, simán ki fogják szolgálni félmeztelenül is, ő meg csak nézett, hogy ez meg hogy lehet.
...
Gondolhatod nekem is hogy leesett az állam, amikor a haverjaim azon kezdtek poénkodni milyen veszélyes vörös kendőt hordani a farzsebben, merthogy az azt jelenti hogy kapható vagy az öklözésre. Ezután azon kezdtek vitázni, hogy a bal vagy a jobb oldal jelzi-e a passzív személyt, majd másvalaki is beszállt, elkezdte sorolni, hogy más színek mit jelentenek. Én persze már tudtam erről, de játszottam nekik a tudatlant. Felvilágosítottak, hogy én a fekete kendőmmel a csuklóm körül azt jelzem, hogy szeretem a bőrcuccokat.
És a poén az hogy már korábban is kerültem hasonló szituba egy másik társaságommal. :)
süti beállítások módosítása