Ifjú Potter

Szerző: Woofer on 2008.11.01. 00:32

Harry Potter is így érezhette magát, amikor a nagydarab, szőrős Hagrid bevezette őt a való világ mögött meghúzódó mágusvilágba. Én is úgy érzem egy új világ tárul fel előttem, aminek a létezését eddig nem is sejtettem.

Igen, már megint egy nős férfi lépett az életembe, még ha egyenlőre csak online szinten is. Ez már a második alkalom. Az elsőt leszereltem, de most úgy érzem... mi a fenéért ne?

Elvégre eddig is évek óta kettős életet élt, csak nem velem fog már lebukni... Akkor meg mit izgat engem a másik élete? Ez csak szex, és by gawd... arra most nagy szükségem volna. Ráadásul még valami perverz módon fel is izgatnak a nős apukák. A heterók nős anyuka, a.k.a. MILF mániájának analógjaként oda vagyok a DILF-ekért.

Sosem hittem volna, hogy a tisztes családapák világa mögött megbújik egy másik is. Valahogy mindig azt gondoltam a buzik vagy vállalják, vagy rejtőzködnek, de a rejtőzködőket valahogy mindig egyedül állónak képzeltem. Ez az első kép ami az embernek az eszébe jut.

Ráadásul a nős férfiakkal való lebukás magával sodorhat egy hatalmas családi perpatvart is, aminek semmi kedvem a középpontjába kerülni.

This is so screwed up...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr39743280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása