Elutasítva

Szerző: Woofer on 2008.11.06. 11:28

Megkaptam az első elutasítást egy férfitől.

Fura érzés.

A lányok általi elutasítást valahogy megszoktam. Na nem mintha olyan sokszor lett volna részem benne, de pont két nagyon fontos (akkor fontosnak hitt) lány mondta, hogy "legyünk inkább csak barátok".

Szóval férfiak terén eddig szerencsésebb voltam. Persze ehhez lehet hogy az is hozzájárul, hogy gyakran a másik fél kezdeményezett, nem én. Hát most én kezdeményeztem, és teljesen korrekt és intelligens visszautasításban volt részem. Azért remélem "barátok még lehetünk"...

:)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr42753599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása