Ismerősök

Szerző: Woofer on 2008.12.07. 13:04

A héten nem sok említésre méltó dolog történt velem. A "randizgatást" pihentetem, egyrészt mert nem találok potenciálisan megfelelő partnert, másrészt meg mert hangulatom sincs igazán hozzá. Arctalan profilokat böngészni szexre éhesen, ez most nem kell.

Azért benéztem pár helyre a héten és meglepve tapasztaltam hogy ismerősökre bukkantam. Egy meleg szórakozóhely party fotóit böngészve megtudtam, hogy egy volt osztálytársam rendszeres látogató. Nem volt nagy meglepetés, mert a srác nem csinál titkot a dologból, de azért 100%-ig nem voltam benne biztos, hogy helyesen értelmeztem. Hát most már tudom.

Egy másik haverommal beszélgettünk a dologról. Ő meleg, egy ismerkedős oldalról ismerjük egymást, de csak haverok vagyuk. A közös érdeklődési körünk miatt könnyen összebarátkoztunk, és ő ismeri azt az oldalamat, amit csak kevesen, viszont nem ismeri a másikat, mert személyesen még sosem találkoztunk. Ő a club-scene terén is tapasztaltabb nálam, és ragaszkodik hozzá, hgy menjünk el együtt egy ilyen helyre egyszer. Én főleg csak egyetemi klubbokba járok, taszítanak a trendi szórakozóhelyek és a közönségük. Az a fajta zene sem az én világom, de azért megígértem neki, hogy elmegyek vele majd. Persze nem hiszem hogy az ottani 'felhozatal' az én asztalom lenne, de szerinte 'vannak ott jó fickók is' ... hát úgy legyen...

A másik hasonló élményem a héten az volt, amikor egy ismerőst egy társkereső oldalon találtam meg. Ez már sokkal jobban meglepett, mert őróla aztán nem gondoltam volna. Nem vagyok vele valami közeli ismerettségben, egy ismerősöm ismerőse csupán. Egyszerűen tudom ki ő. Nemrég összefutottunk a városban. Még csak köszönőviszonyban sem vagyunk, de valahogy furán nézett rám. Most belegondolva, lehet hogy ő már korábban rátalált a profilomra, és annak köszönhettem ezt a tekintetet.

Waring! Security breach!

-Villant fel egyből a vészjelző a fejemben... Utána azonban rögtön le is nyugodtam. Nem érdekel ha tudja a titkom, én is tudom az övét. Ami azért egy fokkal nagyobb az enyémnél, mert én legalább nem hivatás szerint űzöm a dolgot, csak szórakozásból...

A hét eseményei közé sorolható még az új Colt film megtekintése (néhányszor). Az Inside out megint csak nem okozott csalódást. Nagyon szép férfiak, nagyon szép szex és az egész egy klassz témára építve. Minden jelenet a szabadban, verőfényes napsütésben játszódik egy elhagyott réten, vagy tóparton, ahol nincs semmi, csak a természet, meg egy nagy ágy.

:)

Ki kell emeljem Tom Chase-t a szereplőgárdából (miatta szedtem le a filmet). Nagyon nagyon közel áll a fejemben élő "tökéletes férfi" képhez, és mivel már rég közöltem a "hét képe" rovatba, hát tessék:

Címkék: tom titkok chase
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr12809123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2008.12.07. 13:28:02

helyes, de kicsit sztem infantilis az arca. meg lehetne kicsit nagyobb... :)

valamikor találkozz egy ilyen netes haveroddal. ha szóban beszélsz róla, eleinte ugyan fura, de sokkal jobb lesz utána. mint egy drog, amikor rájössz, hogy jó, nehéz leállni. csakhogy ez nem káros... :)
süti beállítások módosítása