Biker

Szerző: Woofer on 2008.12.13. 09:15

Jó éjszakám volt.

Pont lefekvés előtt ért le egy poresz, amire nagyon kíváncsi voltam. Az egyik kedvenc színészem jegyzi (a sok közül), de a dolog egyetlen szépséghibája hogy mp4 file volt. Állatira útálom az mp4 filekoat, ezért muszáj volt elindítanom egy konvertálást avi-ba. Közben lefeküdtem, a gépet időzítettem hogy majd kapcsoljon ki.

Persze nem tette.

Fél négykor arra ébredtem hogy zúg. Felkeltem hogy lekapcsoljam, de nagyon gyenge vagyok, nem tudtam ellenállni a kísértésnek. Belenéztem az átkonvertált filmbe.

Donnnie Russo egy rohadt nagy disznó. Ezzel együtt és pont ezért, imádom őt.

Msn-es haverom, Bruno is rendelkezik hasonló fétissel, ő a kopasz, maffiózó fejű pasasokra bukik. Ez jó, mert így képessé válok arra, hogy normálisnak érezzem a vonzódásom a tetovált, vad, hosszú hajú biker-típusokhoz. Ez az én gyengém. Elég meghallanom egy chopper hangját, máris mozdul valami a gatyámban. Pavlovi reflex.

Reméltem hogy a film után álmodok is majd valami klasszat. Nem történt meg. Azaz biztos álmodtam, csak nem emlékszem rá. Érdekes, hogy még életemben nem volt egy olyan igazi nedves álmom sem. Soha. Ha nőkkel álmodtam, az valahogy mindig kicsit rémálomba hajazott, még álmomban sem élveztem a szeretkezéseket. Férfiakkal meg soha nem álmodtam még. Fura. Vajon ez szellemi éretlenségemet jelképezi? A fizikait biztos nem, mert már nagyon érzem, hogy újra visszatérnek a "kanos napok"...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr38820159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása