and the shit hits the fan...

Szerző: Woofer on 2008.12.21. 20:23

Ezt is megéltem. Belépve az egyik meleg társkeresőre az újonnan regisztrált tagok fotói közt az egyik saját fotómra bukkantam. Ezt akár bóknak is vehetem. Valaki úgy próbál meg érvényesülni, hogy nekem adja ki magát, mintha én valami követendő példa lennék. Igen, vehetném bóknak, vagy akár fel is háborodhatnék, de igazából lényegében csak szánalmat érzek.

Te szánalmas szegény szerencsétlen! Vállald már önmagad, legalább egyszer az életben! Hogy a fenébe akarsz így ismerkedni? Mit mondasz majd a találkozó előtt neki? "Bocs, a képeken nem is én vagyok?" Szerinted mennyi az esélye, hogy ezek után bárki is találkozni akar még veled? Vagy elmész, és meghagyod neki a meglepetést élő adásra? Tudod remélem, hogy minimum pofánvág majd az illető.

Ezeket komolyan magyarázni kell még egy felnőtt embernek? Ilyenkor azért megrendül a hitem az emberiségben...

Címkék: buzik
7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr60835607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2008.12.23. 01:22:30

"Vállald már önmagad" - ez pont tőled elég ironikus........... :)

defalla 2008.12.23. 04:28:50

magnifique - az önirónia az egyik legjobb dolog. Az hogy valaki(k) más tollával ékeskedik, nos ez nem új találmány. Ettől már csak a "zacskófejűek" okoznak némi gondolkodást - de csak addig míg nem látod meg őket:) Sőt, van még a megbeszélt talira eljövőket, akik nem mennek köszönési közelségbe (sem), majd közlik - nem személyesen! - hogy passz. Attól függetlenül, hogy képet látott rólad. Nem vagyunk egyformák - szerencsére. Amilyen az adjonisten, azt kívánom nekik. Woof, bízni kell - s optimistán előre nézni :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2008.12.23. 09:07:40

Nézd Magi, szerintem én kellően konkrét módon vállalom önmagam a társkeresőkön. Erre értettem ugyanis a mondatot. Van fennt egy csomó képem, igaz hogy arcképet nem közlök, de úgyis elsősorban a szex miatt van fennt mindenki, szóval nagyjából képet tud alkotni arról hogy érdeklem-e vagy sem. Ha ezekután megkeres adok arcképet is. Ráadásul mindezt le is írom, a saját elvárásaimmal együtt.

Defalla, ezekben neked már mindeben részed volt? Sajnálom öregem. Ezek szerint én eddig a kevés szerencsések közé tartoztam, akik azt kapták amire "befizettek" a társkeresőkön.

defalla 2008.12.23. 09:36:07

Pan, részem volt benne, de nem csak a társkeresőkön - mivel asszem én vagyok a korelnök (45), elárulhatom hogy a régi jól bevált(?) levelezés után is akadt ilyen... De akkor még a commodor 64 is ismeretlen volt:)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.12.23. 09:38:46

...aki nem saját képpel "hirdet", az elég valószínű hogy találkozni sem akar.

De szerintem érdekeljen a dolog, mert mégis csak a te neveddel (pofáddal) pofátlankodik, így aztán amikor netán te is ismerkednél, a híred a fényképed miatt már rég megelőz... ami nem feltétlen lesz jó!

defalla 2008.12.23. 12:06:34

Pan, GayBersnak jó tanácsot adott. Ki tudja "mit ad el" a Te fotódra hivatkozva ez a képtolvaj...

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2008.12.23. 12:47:03

Magni-t akartam írni fentebb.

Egyébként igazatok van. Szóltam egy modnak, és nem sokra rá jött egy elnézést kérő üzenet a sráctól. Ezzel azért nőtt egy kicsit a szemeben.
süti beállítások módosítása