Szerző: Woofer on 2008.12.21. 00:11

Vannak emberek akik nem a monitorra meredve töltik ezt a mai estét. Na nem mintha panaszkodnék, szeretek esténként sokáig szörfölni, zenét hallgatni a youtube-ról a háttérben... Mindig természetesen kezeltem a magányt, sosem zavart igazán, sőt gyakran tudatosan kerestem is. Mégis jó tudni, hogy emberek találnak egymásra folyamatosan a világban, akár most is. Egyről konkrétan tudok, mert nekem is részem volt az egymásra találásukban. Ebben van gyakorlatom, hoztam én már össze jelenlegi házastársakat is. Jelen esetben ugyan, csak egy virtuális ajtón löktem be az illetőt (értsd: rábeszéltem egy regisztrációra). Csodálatos, hogy néha milyen apróságokon múlhat a  boldogság.

Két ember most nagyon boldog, és én is mosolygok magamban valahányszor rájuk gondolok. Nagyon jó érzés, bizserget belül.

Címkék: boldogság
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr83834402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása