Barátok

Szerző: Woofer on 2009.01.10. 20:43

Furcsa dolog a barátság. Van egy nagyon jó haverom, akivel nagyon közel állunk egymáshoz, de mindig maradni fog köztünk egy bizonyos távolság, amit én tartok. Sokszor látom rajta, hogy nem érti a dolgot, de nem kérdez. Ezért pedig hálás vagyok neki. Lehet, hogy jobban ismer, mint gondolnám...

Ugyanakkor van egy viszonylag új haverom is. Írtam már róla, eddig még nem találkoztunk személyesen, de teljesen természetes hogy minden nap beszélünk msn-en. Fura ez is, olyan mintha már évek óta ismerném őt. Ő az első olyan haverom, akivel TELJESEN őszinte lehetek. Igen, Bruno tudja a titkomat, sőt ő az egyetlen ember, aki arcot is tud társítani az itt leírt szavakhoz. Ahogy egyszer beszéltem is vele, ő a blogom fantomja :)

Teljesen új érzés ez a számomra. Nem kell megjátszanom semmit. Nem kell hogy érdeklődést mutassak a jó csajok iránt az utcán, nem kell kamu szövegeket kitalálnom hogy miért ráztam le a legújabb sztalkeremet, minden gondolatomat megoszthatom vele cenzúra nélkül. Ez piszok jó.

Ha már cenzúra mentességnél tartok, akkor ...

Ma arról beszélgettünk, hogy mi volt életünk első kedvenc pop slágere, amire emlékszünk. Sokat kellett gondolkodnom rajta, de aztán eszembe jutott egy dal, ami olyan 3 évesen volt a kedvencem. Vagy 20 éve nem hallottam már. Kíváncsi vagyok egy pszichiáter milyen diagnózist állítana fel egy három éves fiúról, aki a kocsiban állandóan ezt a dalt akarja hallgatni. Mindig vissza kellett tekerni a kazettát nekem. :)

Tessék, az életem egy zavarbaejtő kis momentuma:

 

Ha emlékeztek rá, hogy nektek mi volt az első kedvenc slágeretek közöljétek le! Kíváncsi vagyok mi jön ki belőle! I dare you guys! :)

Címkék: barátok
4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr97869797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruno28 2009.01.10. 23:16:14

Igen Boy ahogy ezt már átrágtuk nekem is fontos a Barátságod.
Az első kedvenc Popsláger: Zoltán Erika Madonna c száma. (ja ekkor kezdtem érdeklődni hogy ki is az a Madonna) Ezután amire emlékszem meglepő talán hogy Madonna la is la Bonita.
Ja és a Termálfürdőt is meglépjük egyszer.

confessor · http://confessor.freeblog.hu/ 2009.01.11. 11:29:04

Tessék abból rendszert csinálni, hogy olyan emberekkel veszed magad körül, akik előtt nem kell pózolnod.
Nekem is az első ilyen jellegű emberi kapcsolat mind a mai napig előttem van, igaz az egy coming out volt.
De még most is emlékszem arra, hogy milyen felszabadító érzés volt...

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.01.11. 20:51:03

Bruno: Madonnától az első kedvencem a Like a virgin volt. Mentségemül felhoznám, most már nem az. (Most az American Pie)
A fürdő meg le van zsírozva. Minden jó faszit kidumálunk majd, ahogy kell :)

Igenis Uram mr. Confessor, Sir! :)

defalla 2009.01.12. 14:00:01

1970 körül ha jól csalódom a Gemini együttes játszott egy fülbemászó nótát, az biztos hogy Révész Sándor énekelt. A nóta refrénje így szól:
"Csöngess be hozzám jóbarát, csak ne álmos ha-ajnalon. A takarómat én ilyenkor a fejemre húúúúúzom."
süti beállítások módosítása