Kávé

Szerző: Woofer on 2009.01.11. 20:46

Szóval erre a hétre egy újabb kávézás van kilátásban. Az előző, amiről korábban írtam nemigazán jött össze. Nem rajtam múlott, de nem is baj. Ő csak barátságba ment volna bele, én meg csak szenvedtem volna miatta. Elég szar az a szituáció, amikor... de beszéljenek inkább helyettem a képek:

   

 

Szóval értitek... (Csak zárójelben jegyzem meg, mert tudom hogy elég szomorú tény, de a képet egyébként én csináltam :) )

Azonban ma összehozott a sors egy újabb kávé lehetőséggel. És még csak nem is kávézom... Természetesen ez is csak barátkozásnak indul, de itt leglább mindkét fél nyitott bármilyenirányú folytatásra. Ez már haladás. Aztán a személyes kontaktusnál majd eldől hogy lesz-e aktualitása a dolognak... Ez a hét programja egyelőre.

 

 

Címkék: kávé férfi szexi fabio
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr75871615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása