Szerző: Woofer on 2009.01.18. 18:37

Miket művelek? Miért csinálok ilyeneket? Úgy viselkedem mint egy kanos tizenéves.
Persze valamikor meg kell szereznem ezeket a tapasztalatokat is. Ha valakit nem engednek járni 5 éves koráig, akkor öt évesen fogja kékre-zöldre verni magát az esésekkel, én pedig eléggé viszafogott voltam mindig. Visszafogtam magam. Bizonytalan voltam, és még ha fel is kínálkozott előttem a lehetőség, akkor is sokszor inkább tudatosan kihagytam... lányokkal. Most hogy végre tudom mit akarok, sokkal nehezebb kihagyni a felkínálkozó lehetőségeket, de tanulok...

Ezen gondolkodtam reggel a csípős hidegben egy forró kakaóval a kezemben az erkélyen állva. Néztem a felhőket alattam és hallgattam a benntről kiszűrődő viháncolás zaját. Kívül álltam, ahogy mindig is tettem. Ott vagyok mindig, együtt nevetünk, keményen dolgozom azon, hogy ne tűnjün fel nekik hogy nem vagyok őszinte velük. Elfogadnak, nem kérdeznek, nem is érzem úgy hogy kibeszélnének a hátam mögött, és észre sem veszik ha néha eltűnök a társaságból rövidebb időkre. Ez így jó nekem, de persze sokkal jobb lenne, ha igazán közéjük tartoznék. Ha hozzá tudnék szólni az olyan témákhoz, hogy ki milyen puncit szeret kinyalni. De nem tudok.

Ehelyett sms-t írok neki. Udvariasságból? Csupa semleges témáról, az időről, a látványról... A cinkék felröppennek az érkező válasz sms hangjára. Sokat gondol rám azóta is. Basszameg. Ettől féltem.

Kinyílik az ajtó.

"Te miafaszt csinálsz itt kinnt? Nem fázol?"

"De." Mosolygok és belépek.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr31885772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confessor · http://confessor.freeblog.hu/ 2009.01.18. 21:10:02

Te, ezzel egyébként nincs semmi baj... Lazíts egy kicsit és oldódj fel. Nagyon görcsölsz. Nem szabad.

magnifique42 2009.01.20. 19:06:25

szerelmes a kiszifúr?! nézz szembe önmagaddal, imponál egy férfi, és nem csak külsőre. szerintem ahelyett, hogy ezen stresszelsz, gondolj arra, hogy mi lenne, ha végre átlépnél ezen a "férfival kapcsolatot nem tudnék" dologon, és elgondolkodnál azon, hogy végre _teljesen_ őszinte leszel magaddal, és végre, ilyen hosszú út után végre azt csinálod, amihez kedved van. rajt!
süti beállítások módosítása