Erre meg egyszerűen muszáj reagálnom, annyira vicces.
Megszólítva érzem magam, hisz a 80-as években nőttem fel, meleg vagyok és mindemellett veszettül jó faszi is (booyah! egy kis egészséges önbizalom... mondom én, hogy szép ez a világ). :D

Szóval annyit tennék hozzá, hogy ezek mellett a bújtatott meleg propaganda gyerekműsorok mellett, nálam erősen domináltak a nyíltan vállalós adások is. Hogy mik ezek? Tegye fel a kezét, aki emlékszik még a He-Man and the bodybuilders masters of the universe-re!

Adott ugye Adam herceg, aki egész nap rózsaszín, testhezálló ruhákban flangál, és éli a gazdag ficsúrok életét. Aztán egy varázskard segítségével átváltozik He-Man-é, és onnantól kezdve a világot menti meg mindenféle rosszfiútól (megjegyzem ugyan olyan izmos marad, mint előtte volt, de a teste hirtelen erősen lebarnul, a ruhái eltűnnek róla és a hangja is esik pár oktávot). Tulajdonképp nehéz eldönteni hogy Adam herceg, vagy He-Man a nagyobb buzi. A 80-as években kisfiúk milliói nőttek fel ezen a sorozaton. A játékfigurák még mindig horribilis összegekért cserélnek gazdát az Ebay-en. Hatalmas rajongótábor áll mögötte, de nem mondanám, hogy bárkit is meleggé tett volna. Engem biztosan nem. Azért érdekelt, mert meleg vagyok, nem azért lettem meleg, mert érdekelt. Gondoltam jó ha ezt tisztázom. :)

  

 

Címkék: sexy funny and he man
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr47896406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása