IP

Szerző: Woofer on 2009.01.24. 15:50

Egy ideje feltűnt egy idegen IP a látogatóim között. Paráztam rendesen, mert nemrég blogoltam a munkahelyemről, és arra gondoltam esetleg onnan olvasott be valaki az írásaimba. Ma szembe néztem a félelmeimmel, és beírtam egy keresőbe. Kaliforniai.

Micsoda megkönnyebbülés :)

Egyébként egész hajnalban fennt voltam. Lázam volt, és a gondolatok vadul kergették egymást a fejemben. Gondoltam rá, hogy tollat ragadok és leírom őket, de lusta voltam. Inkább feküdtem ott, kiszolgáltatva magam a gondolataim tombolásának.

Leap of faith. Nem tudom rendesen lefordítani magyarra, de el tudom magyarázni, hogy mit jelent. Képzeld el ahogy lelépsz egy ház tetejének a párkányáról. Zuhanni kezdesz és nincs visszaút. Látod, ahogy a biztonságot jelentő párkány megmásíthatatlanul távolodik tőled. Nem tudod visszacsinálni, amit tettél. Egy dolgot tehetsz, bízhatsz abban, hogy valaki el fog kapni a végén. Minden hited abba kell vetned, hogy jót cselekedtél, hogy jól fog végződni a dolog.

Ilyen a coming out is. Csak lépsz egyet és utána zuhansz. Csak a hited marad, a hit, hogy helyesen cselekedtél.

Címkék: coming out
5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr57899790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.01.25. 12:07:59

Pan, a Hit az fontos - ha magadban hiszel, az még fontosabb. Nem mindig könnyű helyesen cselekedni - ám a könnyű álom sokat ér. S az akkor van ha nyugodt a lelked. Nem ragozom tovább, érted Te ezt.

magnifique42 2009.01.26. 13:22:48

...és te leléptél már erről a párkányról?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.01.26. 18:38:54

Nem.
Csak játszom a gondolattal.

magnifique42 2009.01.26. 22:55:02

szerintem ne játssz sokáig, mert ezzel többet nyerhetsz szerintem, mint veszíthetsz!

Bruno28 2009.01.27. 19:27:03

drága barátom nem az a kérdés hogy lelépsz-e a párkányról hanem hogy mekkora amélység alattad, és tudod hogy itt nem lehet visszacsinálni.
süti beállítások módosítása