Szerző: Woofer on 2009.02.11. 21:00

Kösz, hogy időt szakítottál rám ma Confessor. Tényleg nagyon jó volt valakivel nyíltan csak beszélgetni. Még akkor is, ha eleinte talán szégyenlősnek tűntem. Nézd el nekem, most először beszélgettem valakivel a másságomról nyilvános helyen.

Annyit akarok csak mondani, amit személyesen talán nem mondtam, hogy az ilyen emberek mint te nagyban hozzá fognak járulni, hogy lelépjek arról a bizonyos párkányról. Nem tudom még hogy mikor, de lehet hogy nem is olyan sokára.

Köszönöm.

5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr48937744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.02.11. 22:36:56

óbaszki én meg jól lemaradok az ilyen nagy eseményekről :S gratula!
confessor: velem is beszélgess!!!!!! :D

confessor · http://confessor.freeblog.hu/ 2009.02.12. 12:49:22

Tisztában vagyok azzal, miért voltál feszélyezett és ahhoz képest nagyon jól viselted a szituációt.
És azzal is tisztában vagyok, milyen külső lökésekre van szükséged. Ezért is mondtam, hogy találkozzunk. :)

Magnifique, beszélgessünk. :) Nem zárkózom el előle, de ezt talán eddig is tudtad.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.02.13. 19:49:14

Elindult egy lavina Confessor :)
Most már mindenki veled akar majd gyónni.

magnifique42 2009.02.14. 01:09:46

én nem gyónnék, csak méeg több szotrit akarnék hallani! BPAM!!!!!! :D
süti beállítások módosítása