Lovefool

Szerző: Woofer on 2009.02.20. 20:13

Van valaki, aki veszettül tetszik. Munkahelyi dolog, sokak szerint alapból halálra van ítélve emiatt... Lehet igazuk van, de leírni azért nem tilos.

Szinte minden reggel látom őt. Köszön - a  hangja lágy, szexi, alázatos. Megőrít a jómodora. Kedvem lenne válasz helyett egyszerűen csak galléron ragadni, felkenni a falra, szorosan hozzásimulni és megcsókolni. Csókolni, amíg csak bírjuk levegővel.

Ehelyett azonban én is csak köszönök neki, és továbbmegyek. Ekkorra már egyébként is mással szokott lenni elfoglalva. Valahogy mindig akad valami fontos dolga, amikor látom. Nem viszonozza a tekintetem, pedig én le sem veszem róla a szemem, amíg a látóteremben van. Hogy is tudnám. Eszméletlen jóképű. Imádom a sötét szemeit, az enyhén őszülő halántékát, azt a gondosan nyírt körszakállát...

Írtam neki egy dalt:

"Can't you feel the weight of my stare?

You're so close but still a world away

What I'm trying to say is that

I'm crazy for you - touch me once and you'll know it's true

I've never wanted anyone like this - It's all brand new

You'll feel it in my kiss...

I'm crazy for you!"

Na jó, nem én írtam, de attól még rólunk szól, ez a verzió meg különösen érdekes. Töltsétek le! :)

 

Címkék: szerelem madonna
6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr50955475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

treen 2009.02.22. 09:48:14

Tipikus én-helyzet. Annyira rosszak ezek a meg nem élt szerelmek! De tudod, azon gondolkodtam, hogy tegyük fel megkapjuk az illetőt, (oh Ókcalam...mindjárt elájulok XD)aztán talán rájövünk, hogy ah, dehát nem is ilyennek képzeltük az együttlétet vele. Persze lehet opposite version is. ;)

magnifique42 2009.02.22. 12:01:01

muhahahaha munkahelyiszex forevör!!! :)

sose mondd, h soha, még lehet, h ő is zenész!! :)

acki 2009.02.23. 04:54:33

közvetetten is ki lehet deríteni, hogy valaki érdeklődik-e ;)
feleség/gyerekek képe az asztalon, jegygyűrű pedig az ellentétjére jó péda... :P
egyszer élsz, csapj bele a levesbe.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.02.23. 19:42:03

Nem ilyen egyszerű... Letöltöttem az osztályának a névsorát, kb 100 név. Szerintetek végigfuttatom az adatbázist az iwiw-en? (A végigfuttatom itt azt jelenti, hogy manuálisan rákeresek mindegyik névre.)
Naná!

defalla 2009.02.23. 22:27:10

Pan, ezt én is megtenném/megteszem olykor... Nyugi van:)
süti beállítások módosítása