If I were a boy

Szerző: Woofer on 2009.02.27. 20:43

 If I were a boy

 

Ma ez a szám szól a kocsiban, én pedig hangosan énekeltem. Ha valaki hallotta/látta volna valószínűleg azt gondolta volna: "Mekkora buzeráns..." Pedig pár napja ismerem csak ezt a dalt, és mint mostanában annyiszor, ennek is a paródiáját ismertem meg előbb. Nálam ez már csak így van.

Egyébként tényleg elgondolkodtatott. Én férfiként mennyi mindent alapból természetesnek veszek. Mindig imádtam, hogy fiú vagyok. Akkor is mikor együtt babáztam a húgommal. Sosem akartam más lenni, mint ami vagyok. És ha leszállna az a bizonyos jótündér? Nem változtatnék meg semmit egy kívánsággal? Ha pár hónappal ezelőtt hozom elő ezt a témát, biztosan rávágom, hogy: "De. Tegyen heteróvá. Normális életet akarok." Ez az egy dolog az, amin változtatnék.

Most azonban már bizonytalanabb vagyok. Biztos ez is része önmagam elfogadásának. Nem tudom megváltoztatnám-e magam, ha tehetném. Ilyen vagyok, így akarok boldog lenni, boldogulni... Ugyanakkor mennyivel könnyebb lenne, ha normális lehetnék...

Jöjjön inkább a paródia!

If I were a bro

  

Bro itt frathouse brothert jelent. A frathouse tagok "testvérnek" szólítják egymást és ezek a kapcsolatok, amiket college alatt építenek ki egymással általában végigkíséri őket egész életük során. Összetartanak és segítik egymást később is. Népszerű mondás köztük: "Bros before hoes." azaz a tesók fontosabbak a csajoknál is. Ne magyarázzunk bele mögöttes tartalmat, nem állt szándékomban, ez csak háttérinformáció a paródia jobb megértéséhez. Egyébként meg én is felhajtva hordom a póló-ingek gallérját, akkorát röhögtem "magamon" ebben a klippben. Sarah meg annyira aranyos... :)

Hamár paródiák, dobok még egyet!

Annak idején pl James Blunt híres She's beautiful című számát is paródiában ismertem meg először. Még pedig ebben a formában:

 

I'm beautiful 

Szó szerint feküdtem a röhögéstől, mikor először láttam. Azóta is az egyik kedvenc MadTV klippem.

 

6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr92970580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pixoflight 2009.02.28. 13:36:59

Szia Pan!
Nem csak ez a dal jó Beyonce új albumáról...ha tudod, szerezd be valahonnan.

És igen, a bizonytalanság is része az elfogadásnak. Ha elfogadod magad olyannak, amilyen vagy, biztos vagyok benne, hogy így is boldog leszel!

pixoflight 2009.02.28. 13:40:10

Elfelejtettem beleírni az előzőbe, hogy ne gondold azt magadról, hogy így nem vagy normális. Relatív, hogy mi a normális. Mások mondják csak, neked pedig ezt nem kötelességed elhinni és ezzel "megnyomorítani" az egész életed...

acki 2009.02.28. 17:27:52

viszont ez a zene tényleg nagyon buzis :D

pixoflight 2009.02.28. 23:46:38

@acki: És akkor mi van? Van ezen bármi szégyellnivaló? Azok vagyunk vagy nem? :DD

acki 2009.03.01. 11:13:09

persze, hogy nincs :)
csak gondoltam egy kis pozitív megerősítés sosem árt :P

pixoflight 2009.03.01. 11:15:11

@acki: És ez nem feltétlenül tartozott közéjük :DDD...
süti beállítások módosítása