Ahmet a családom

Szerző: Woofer on 2009.03.08. 12:08

      

Ahmet Yildiz, 26 éves, török, homoszexuális.

Ezért meg kellett halnia.

BearCub nagyon szépen ír róla. Olvassátok el!

Felháborít, hogy ilyen még mindig megtörténik a világban, felháborít, hogy nem kap nagyobb nyilvánosságot. Elnézést, kapott ez nyilvánosságot, csak én nem értesültem róla. Ennek ellenére változatlanul az a véleményem, hogy kaphatna nagyobb nyilvánosságot manapság is.

Annak idején Matthew Shepard esete megrázta egész Amerikát. Elsős egyetemista fiú, brutális kegyetlenséggel ölték meg, csak azért mert meleg volt.  Ahmet este persze nem kapott nagy nyilvánosságot. Nem is hallottam volna, ha nem olvasom a blogodon Cub. (lásd feljebb)

Az igazi családjának hiányzik, a vérszerinti családja megölette.

 

...

 

12 hozzászólás · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr32989054

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2009.03.08. 14:49:41

Labancok kontra törökökIgazából nem szeretem ha egy bűncselekmény azért kerül be a meleg weboldalak hírei közé mert melegek követik el őket, vagy ha ők a sértettek, mert többnyire nem szexuális irányultságukkal kapcsolódnak össze. Az alábbi hír azonban &b…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.03.08. 14:48:30

Nem kap nagy nyilvánosságot?

Az összes nemzetközi sajtó és tv (pl. CNN is) napokig cikkezett róla.

Legfeljebb te nem olvasol - nézel - hasonló médiatermékeket, hiszen még a magyar internetes portálok is írtak róla, amit én is bemásoltam anno.

gaybears.blog.hu/2008/07/20/labancok_kontra_torokok

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.03.08. 16:11:23

Helyesbítek: akkor engem került el a hír.
Nem sokat változtat a tényen, hogy felháborít.

pixoflight 2009.03.08. 20:02:25

@GayBears: Akkor, amikor megtörtént én sem hallottam róla, mint ahogy szerintem megannyi más ember sem, aki nem nézett CNN-t, olvasta a Háttér honlapját vagy a GayBears blogot. Ez szerintem nem olyan nagy gáz.

Az viszont igen, hogy azóta sem derült ki az igazság...és az is, hogy erről viszont nincs túl sok hír. Most Ahmet párjának kezdeményezése kellene, hogy hírértékű legyen a médiának. Mert megérné...

@Pan: Örülök, hogy kitetted a blogodra ezt a kezdeményezést. Minél többen látják/hallják (ilyen formában), annál nagyobb lesz a "hangja" a dolognak!

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.03.08. 21:18:17

Nem az a baj hogy nem hallottatok róla, az legfeljebb az érdektelenségetek mutatja.

Azért írtam ide, mert azt sugallta a bejegyzés hogy erről az esetről a média nem tudósított, holott DE!

Vannak hírfogyasztók, és vannak akik nem érdeklődnek ilyen témák iránt.

De az, hogy valaki nem tud valamiről, az nem biztos hogy más hibája. A híreknek néha utána kell menni. Újságot, tv-t vagy internetes portálokat nézni, olvasni.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.03.08. 21:57:58

@GB: Kijavítottam, remélem elégedett vagy.
Felhívnám azonban a figyelmed arra, hogy ez egy én-blog, nem egy közéleti. Nem tudosítok, hanem az érzéseimet írom le a témával kapcsolatban. Nem volt szándékomban félrevezetni senkit. Gondolom nem is tettem így, hisz a "hírfogyasztók" valószínűleg már régen képben voltak a dologgal kapcsolatban a te blogondak hála.

Érdektelennek meg aztán igazán nem kéne bélyegezned. Ha belegondolsz pont az ellenkezője miatt született ez a bejegyzés. Tudod nem értem, miért kell mindig egy kicsit belerúgnod az emberbe egy-egy ilyen megjegyzéssel. Van rá egy teóriám, de inkább megtartom magamnak...

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.03.09. 07:16:50

Nem azért írtam hogy kijavítsd, csupán jeleztem hogy ha rákerestél volna a magyar neten, több oldalt is kidobott volna ami hírt adott a történtekről.

Persze mindenki azt ír amit akar, legyen az "Én" vagy "közéleti" stb. blog.

Igazából kicsit túl van magyarázva ez a komment. De az "érdektelenség" nem az adott ügyre vonatkozik, hanem arra, hogy hasonló híreket közlő oldalakat nem olvasol. Persze ez sem baj, csak ennek eredmény lehet az, hogy egy tavaly nyári esemény most döbbent meg.

acki 2009.03.09. 11:28:52

Elég nehéz ilyen gyilkosságokról írni, főleg ha tőlünk néhány ezer kilóméterre történtek.
Arról sosem fognak tudósítani a nemzetközi sajtóban, hogy esetleg nem csak azért ölték-e meg, mert meleg volt, hanem volt valami más sara is(vagy nem), mert annak ugye nincs hírértéke. Ez így túl bulvárosan hangzik, hogy "honor killing". Tipikus sose fog kiderülni mi történt valójában esete...
Wikipédiában azt sem írják, hogy meghalt.
en.wikipedia.org/wiki/Ahmet_Yıldız

www.independent.co.uk/news/world/europe/was-ahmet-yildiz-the-victim-of-turkeys-first-gay-honour-killing-871822.html
itt is ott a kérdőjel a cím után, meg a sok "állítólag" és feltételezések a cikkben.
Semmit sem mernek/tudnak tényként kijelenteni.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.03.09. 14:23:30

... a Wikipédiát te is szerkesztheted, csak regisztrálni kell hozzá.

pixoflight 2009.03.09. 14:58:52

@GayBears: Az, hogy valaki nem volt naprakész, nem feltétlenül jelent egyet az "érdektelenséggel", ahogy te fogalmazol...ez a dolog egy kicsit árnyaltabb ennél, szerintem.

És továbbra is hangsúlyozom, hogy a lényeg jelen pillanatban az, hogy észrevesszük-e, hogy ami most van ugyanúgy hírértékű, mint maga a gyilkosság...

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.03.09. 15:50:55

@BearCub: számomra nem átlátható a dolgok jelen állása, mármint ami a Törökországi nyomozást illeti, így értékelni sem tudom.

Minden valószínűséggel a hivatkozott török nyelvű oldalak tartalmaznak akár fontos információkat is, de ekkora távolságból, és ami még fontosabb a nyelv ismerete nélkül aligha tudom értékelni ami az ügy kapcsán folyik.

pixoflight 2009.03.10. 21:27:19

@GayBears: Igaz, ködös, hogy mi a helyzet most...én próbáltam használni a google fantasztikus fordító programját török nyelvre, de az eredmény nem volt túl eredményes...

Talán egyszer kiderül több is!
süti beállítások módosítása