Szerző: Woofer on 2009.03.08. 17:17

Úgy érzem magam, mint aki azzal, hogy felvállalta önmaga előtt, hogy meleg, sikeresen felállított egy társasjátékot. Viszont kéne még dobnom egy hatost ahhoz, hogy elléphessek végre a start mezőről.

Ki akarom próbálni milyen az élőben ismerkedni. Milyen az úgy megnézni egy szimpatikus férfit, hogy ne kelljen reflex szerűen elkapnom a tekintetem, ha esetleg felém nézne. Kíváncsi vagyok mindenre, amire egy serdülő srác kíváncsi lehet, amikor először diszkóba megy csajozás céljából. Ugyanis ez nekem kimaradt valahol...

6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr73989575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BruceM 2009.03.09. 10:25:50

És mi kell még ahhoz, hogy ezt kipróbáld?
Hajrá, szurkolok neked. :)

acki 2009.03.09. 17:58:30

ezt a nézést elég egyszerű kipróbálnod, csak nyisd ki a szemed, és tartsd úgy :D
dobókocka se kell hozzá.
gyakorolhatod tükör előtt is :P

BruceM 2009.03.09. 19:59:06

szerintem már megvolt az a hatos dobás, úgyhogy most már lépned is kell :)

eirik 2009.03.10. 00:15:26

Én is sokat vacilláltam de az elmúlt másfél év alapján nyugodt szívvel mondhatom, hogy megérte belevágni... Szóval te se legyél rest ezt megtenni! ;) Sok sikert! :)

magnifique42 2009.03.10. 01:08:00

jó volt ezt olvasni!
szerintem te meg már megdobtad a hatost, és már 1 lépést meg is tettél... csak így tovább!
süti beállítások módosítása