Harry Potter and the Brokeback Goblet

Szerző: Woofer on 2009.03.18. 19:43

Ma úgy érzem mindenkit fel fogok vidítani (De Fallát mindenképpen)!

Én könnyesre röhögtem magam rajta. Annál a résznél pedig ahol Dumbledore is feltűnik már konkrétan ROTFLMAO állapotban voltam. Aki nem tudná annak elspoilerezem, hogy a 7. könyvben elég sok az utalás arra vonatkozóan hogy Dumbledore valójában meleg. Na jó, igazából nekem nemigen fordult meg ilyesmi a fejemben, miközben olvastam, de ha már Rowling is bevallja, hogy ez így van, akkor ki vagyok én, hogy kétségbe vonjam? Egy dolog biztos. A Tűz serlege többet sosem lesz már a régi számomra (ami nem nagy veszteség, tekintve hogy szerintem a sorozat leggyengébb része).

 

 

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr241010462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.03.20. 01:34:27

LOL
végülis könnyű préda
LOTRból is van egy csomó ilyen, itt egy gyöngyszem:
www.youtube.com/watch?v=8LSP7zFIWX0&feature=related
:D
süti beállítások módosítása