Showdown

Szerző: Woofer on 2009.03.20. 17:33

Leszedtem egy Top 40 singles in the UK válogatást. Igazából azért, hogy ha esetleg vendégeim lesznek egyszer, akkor tudjak szolgálni valami populáris zenével is. Ezzel szemben viszont itt ülök és már félórája echte girlie-t hallgatok. Hidd el, Madonna annyira nem gáz az All the single ladies-hez képest, szóval no para. Merthogy főleg ilyen zenékből állt a válogatás. Én meg hallgattam... még loopoltattam is...

Egyébként meg ma el fogom tölteni az első éjszakámat az új lakásomban. Meglehetősen eltökélt vagyok. Ma sort kell kerítenem erre. Olyan dolog ez, mint amikor a suliban megbeszéled egy gyerekkel, hogy „akkor suli után a templomkertben lerendezzük”… A következő órán úgy gondolod, hogy majd csak találsz valami kibúvót, el kell hoznod a hugit az oviból, vagy ilyesmi… nem is volt túl jó ötlet az egész, meg én nem is haragszom már rád, de aztán kicsöngetéskor egy pillanat alatt leizzadsz, amikor tudatosul benned, hogy már az egész suli a délutáni showdown-ra készül. Na ebben nem voltam egyszer sem résztvevő, de át tudom érezni.

Már napok óta kekeckedik velem ez a lakás, most már be kell törnöm. Oké, net még nincs, de csak kibírok egy estét nélküle. Majd olvasok, vagy nem tudom… (Breaking news, net van, igaz lopom, de legalább nem fog késni a poszt!)

Aztán ott a tény, hogy csótányt találtam takarításkor. Nem igazán éltek, a hasuk felfelé volt, de a csápja még mozgott az egyiknek. El tudom képzelni, hogy ezeknél a lényeknél egy ilyen haláltusa akár hónapokig is eltarthat, sőt azt is, hogy pillanatokon belül felépülnek belőle, ha mondjuk egy morzsányi kajához jutnak. Most valami kis burzsuj kölyöknek fogok tűnni, de nekem még sosem volt dolgom ezekkel a teremtményekkel, és azon filózom, vajon előfordulhat-e hogy véletlenül hazaviszek egy párocskát mondjuk a szennyesemmel, vagy a tornacipőmmel és otthon is elszabadul a csótány apokalipszis. Olyan ez mint egy nemi betegség, vigyáznom kell vele.

Aztán nemrég megtudtam azt is, hogy kínaiak voltak az előző bérlők. Ez mondjuk megmagyarázta a hűtő csípős-savanyú szagát.

Összességében meg lennék lepve, ha az első este lenne valami zavaros rémálmom egy macskahangon sikítozó szemgolyó nélküli ázsiai kisgyerekkel, meg egy rakás undorító bogárral, amik akár a szemgödrökből is előmászhatnak, tetszés szerint. Ez az új trend sem segít sokat, miszerint a horror filmek közkedvelt gonosztevője mostanában (A kör óta) a tragikusan elhunyt ázsiai kisgyerek nyughatatlan lelke.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr281014702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.03.20. 23:27:02

Nyugodt éjszakát kívánok, s aztán be kell lakni a lakást:) Még nekem sem volt szerencsém csótányhoz, nem is hiányzik különösebben. Horrort pedig nem nézek - csak álmodom.

acki 2009.03.20. 23:51:59

ahhoz hogy a csótányok elszaporodjanak, legalább 2 ellenkező nemű csótány kell..ha csak nőstényeket, vagy csak hímeket viszel haza, nem lesz gond :)
süti beállítások módosítása