Szerző: Woofer on 2009.03.22. 07:27

A reggeli merevedés olyan mint egy popup hirdetés, ami azonnal felugrik, amint öntudatodra ébredsz reggel. Az ágyban fekve azon gondolkodtam, miért kéne nekem a hirdetés tárgya, a szex? Hisz a markommal is ugyan úgy el tudom intézni.

Igen, rég szexeltem.

Aztán elgondolkodtam azon, hogy mennyire unom a társkeresőket. Rutinszerűen megnézem őket aztán törlöm ugyan azokat az üzeneteket. Mintha mindig csak ugyan attól az embertől kapnék, pedig nem így van, éppen csak egyforma mind. Eleinte még talán vicces volt egy harmincas helyesírási hibákkal teletűzdelt üzenetét olvasni, vagy egy tizenéves anyázását, amikor felhívtam a figyelmét arra, hogy idősebbeket keresek. Mostanra azonban már halálosan unom ezt is.

Merevedés ide vagy oda, nem tudtam aludni, mert pisilnem is kellett. Felkeltem, gondoltam benyomok valami halk zenét is. Ehhez kell a gépem, bekapcsoltam, és ha már ott vagyok gondoltam gyorsan letudom a mai ellenőrzést ezeken az oldalakon. És láss csodát, pont akkor kapok egy üzenetet egy olyan személytől, aki még talán érdekelne is, amikor a legkevésbé számítok rá. Azaz most.

Persze nem kell sokat látni ebben, hisz maximum egy hookup lehet. ... Heh, lehet hogy rossz nick-et választottam. Inkább Captain Hook(up) nak kéne hívnom magam Pan helyett.

:)

Címkék: társkereső hookup
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr211017439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

treen 2009.03.22. 08:32:08

Ha nem net, akkor élőbeni társkeresés, ha az sem válik be, akkor jön az, hogy talán a blogod révén valakinek szimpi leszel, és meg akar ismerni. ;)

acki 2009.03.22. 14:25:32

"ugyan úgy el tudom intézni" egy kicsit erős megfogalmazás..nem?
vagy olyan rég volt, hogy nem is emlékszel. mennyivel jobb a multi player változat? ;)
"maximum egy hookup lehet" ki a kicsit nem becsüli... kis szerencsével, kicsiből is lehet nagy :)

magnifique42 2009.03.23. 23:09:21

"maximum egy hookup lehet" ki a kicsit nem becsüli... kis szerencsével, kicsiből is lehet nagy :) ---» nekem elhiheted!!! :)

(a hook up kapitányért plusszpont :)
süti beállítások módosítása