Captain Hook(up) akcióba lép!

Szerző: Woofer on 2009.03.28. 23:52

Hook(up) kapitány újra megfeszítette a vitorlákat. Arról van szó, hogy Mr. Italiano jelentekezett. Kis cam chat volt, kb a következő beszélgetés zajlott le:

Ő: -Tetszel.

Én: -Te is nekem, jóképű vagy nagyon.

Ő: -Mutass erre bizonyítékot!

Én: -Mi? Azt akarod hogy mutassam meg a farkam, ami azóta merev, hogy bekacsoltad a kamerádat?

Ő: -Igen :)

Nemsokára itt lesz, és örülne ha segítenék neki relaxálni. Milyen ember lennék, ha ezt megtagadnám? :)

 

Komolyra fordítva, akartam írni pár dalszövegről, amikben magamra ismertem a héten.

Dalok, amik rólam szólnak

Először Kevin Rudolf - Let it rock. Itt helyben ki szeretném jelenteni, hogy nem hallgatok igazán ilyen zenéket, és nem tudom mi történik velem mostanában, valahogy egyre inkább rájuk szokok... Néha attól félek, hogy az ördögvillás rock démon eljön a hűtlen lelkemért, és olyankor sikítva ébredek fel...

Na de miért is szól ez rólam? Csak az első versszaknak vagyok a főszereplője, így hangzik:

I see your dirty face
Hide behind your collar
What is done in vain
Truth is hard to swallow
So you pray to God
To justify the way you live a lie, live a lie, live a lie
And you take your time
And you do your crime

 

 

A másik jeles dal a Kiscsillagtól a Légyszíves. Imádom a Kispált, és ez egy újabb gyöngyszem. Akárhányszor is hallom a dalaikat, mindig megjelennek képekként a fejemben, és mindig egy kicsit más az egész.

Kedvenc sorom: Jó lenne, ha nem füstölne simán csak úgy el, jó lenne, ha nem füstölne simán csak úgy el az én . . . tyúúúkszaros kis életem!

Emiatt a sor miatt kellett szóba hoznom ezt a számot. Ami egyébként rám értelmezve most jelenleg legalább annyira ciki, mint ha az All the single ladies-ben feszegetett filozófiát ismerném el magamra jellemzőnek. De vállalom. Ez van.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr221032156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása