Comedian

Szerző: Woofer on 2009.03.29. 20:03

Mint minden dolgot, aminél elengedhetetlen a rendszeresség, a hét nyálcsorgatása képe  rovatomat is elhanyagoltam. Nem ígérem, hogy változtatni fogok ezen a rossz szokásomon, szóval a rovat továbbra is teljesen rendszertelenül fog jelentkezni. Remélem mindenki boldog :D

Nem is szaporítom a szót tovább, rátérek eheti témámra.

Jeffrey Dean Morgan.

Számomra teljesen ismeretlen volt mostanáig. Ahogy elnézem az IMDB-t főleg sorozatszerepeket vállat. Nemrég láttam őt a Watchmen-ben és muszáj volt részletesebben is rákeresnem. Ha megnézitek a képeket, gondolom érthető hogy miért. Hihetetlen sármos faszi. 

Komolyan mondom, annyira jóképű, hogy már szinte rossz ránézni. Folyton ilyesmi jár a fejemben, hogy ilyen mosoly nem is létezik. Persze hogy külön érdemes megnézni őt ebben a filmben, már csak a bőrszerkója miatt is. Ne tagadjátok, tudom, hogy bennetek is megvan ez a fétis. Az nem lehet, hogy csak én vagyok ennyire defektív. :)

Úgy mellesleg a film is jó, szóval irány a mozi uraim!

 

 

 

Címkék: watchmen
6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr841033695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mexx 2009.03.30. 00:00:28

Jaj ő nekem is tetszik. Játszott a Grey's Anatomyban is, viszont nekem sokkal jobban tetszik szakál nélkül.

acki 2009.03.31. 00:50:09

A képregény évek óta be van készítve nálam (amióta felmerült, hogy megfilmesítik), de nem mertem elolvasni mert kicsit para, hogy csalódás lesz utána a film. Ráadásul Alan Moore sem akarta a nevét a stáblistában látni...
Majd inkább utólag olvasom el a képregényt, akkor nem lehet akkora csalódás a film :)
A héten tervezem megnézni.

acki 2009.03.31. 00:51:32

...szakállal, bőrszerkóban határozottan jobb :P

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.03.31. 06:36:28

Olvastam a képregényt, nekem a film pozitív csalódást okozott.

_Pablo_ 2009.03.31. 23:29:26

A filmet passzolom, hisz' a képregényekért nemigazán vagyok oda, viszont ez a pasi...főleg a második képen... hmmmm ;)

Réz · http://www.rezangyal.blogspot.com 2009.04.03. 14:31:52

Én ugyan csaj vagyok, de nekem is hmmmm... ez a pasi, sőt nagyon hmmm... Főleg a P. S. I love you után nagyon hmmm... Bár ott Gerald Butler is hmmmm...

Nah, jó, abbahagyom a hümmögést. :D
süti beállítások módosítása