Alfa

Szerző: Woofer on 2009.04.10. 21:30

Éltétek már át valaha azt az érzést, hogy hosszú idő után végre találkoztok rajongások tárgyával? Egy sztárral, vagy ilyesmivel. Nem autógram osztásra gondolok, ahol egy vagon pénzt fizetsz azért, hogy kapj egy szignót a futószalagról. Egy spontán találkozást képzeljetek el, mondjuk egy hotelben. Nekem volt már részem ebben. A szavam elakadt, alig tudtam valami értelmeset kinyögni, pedig ott volt, beszélhettem vele, aláírt, fényképezkedett...

Na ezt éreztem ma újra, amikor az alfahím megszólított a szaunában.

Igen, ma elmentem egy szaunába. Nem a nyíltan melegbe, nem a titkon melegbe, hanem a nyíltan nem melegbe. Érdekes egy hely. Egyszerűen nem hiszem el, hogy vannak olyan emberek, akik heteró létükre ilyen helyekre járnak. Az egész annyira egyértelműen meleg, hogy nekem senki ne mondja, hogy ő csak a melegvíz gyógyító ereje miatt van ott. Meglepett pl hogy nem viselhetek fürdőgatyát, csak az általuk adott ágyékkötőket. Ez olyannyira frusztrált, hogy gyakorlatilag végig erősen kellett koncentrálnom hogy ne kapjak merevedést, akár már csak attól az érzéstől is, ahogy a nedves anyag rámsimult.

És igen, voltak jó fickók, meglepően sok. És néztek, mindenki néz, bámul mindenkit, de úgy vettem észre főleg csak azok beszélgettek egymással, akik eleve együtt is érkeztek. Én újdonsült olasz barátommal mentem le (ofkorsz egyedül papír lettem volna). Ki is találtam, hogy a blogon csak Banderasnak fogom őt hívni, mert az olyan vagányul hangzik.

Erősen igyekeztem általános beszédtémákra koncentrálni vele, amikor bejött egy bizonyos társaság, aminek minden tagja 10/10 volt. Bámulatos szép hímek, egyértelműen melegek és köztül az alfa. Nagyon izmos, kivarrt, szőrös testépítő... kapásból tudtam, hogy övé lehet a kinnt parkoló chopper is... Konkrétan nem mertem rá nézni, féltem az instant merevedéstől. Ő azonban nézett, és mosolygott, és aztán a zuhanynál beszéltünk is kicsit.

Mint már a bevezetőben is kezdtem rendkívül szégyenlős voltam, és ennél tovább nem mesélhető a sztori sajnos. Mégis nagy élmény volt, már csak a tudat is hogy igenis léteznek ennyire gyönyörű férfiak meleg kiadásban. Az meg külön hízelgő, hogy mutatott érdeklődést irántam... persze az is lehet hogy Banderas csigázta fel. Nem lennék meglepve rajta :)

Korábban jöttem el nála, mert indulnom kellett. Kifelé menet még megakadt a tekintetem az egyik biztonsági emberen, aki az öltözőket őrizte. Nem vagyok róla meggyőzőve hogy a lopások elkerülése miatt, vagy az esetlegesen kialakuló akciók megakadályozása céljából... Olyan 40-es jóképű kigyúrt fazon volt. Unott képpel viszonozta lelkes tekintetemet, gondolom biztos heteró, útálja a munkáját, és hogy folyamatosan kikezdenek vele a buzik. De öregem, uniformis van rajtad, ami majd szétfeszül az izmos testeden. Mégis mi a fenét vársz ettől?

:)

Alfa és barátai kb ez a kategória voltak (csak hogy képet tudjatok alkotni)

7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr711058559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.04.10. 23:01:12

Még csak 1x voltam kötényes fürdőben, de nekem tetszett. Tényleg lehet bámészkodni...viszont csak a piszkos fantáziavilágodban járnak ilyen helyekre kizárólag melegek. A gyógy/termálvíz mindenkinek jó. ;)

magnifique42 2009.04.10. 23:15:39

akkor nem szaunában, hanem fürdőben voltál, ami sztem olyan, mintha a hegedűre mondanád, h gitár... végsősoron hangszer, és húrja van, mégis egész más.
ettől még jó dolog "heteró" (??) fürdőbe járni, a víz miatt, meg a látvány miatt is. én B-vel szoktam menni, úgy is jó azért :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.04.11. 07:54:58

Magni: Igazad van. Fürdő az. Egyébként ti is abba jártok, amelyikről beszélek.

Acki: Igen, persze ;)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.04.11. 09:52:26

..és a végére kiderül, hogy a deklaráltan nem homokozó, a legkedveltebb homokozó. Szép kőr volt...

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.04.11. 14:32:47

Jaja Gébé :)
Összehasonlítási alapom ugyan nincs, homokozás konkrétan nem ment, mégis szerintem a jelenlévők 80%-a kapható lett volna rá.

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.04.14. 07:02:39

... és az autójuk is alfa volt? :-)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.04.14. 19:59:15

Nem. Az igazi alfák motoron járnak :)
süti beállítások módosítása