Szerző: Woofer on 2009.04.26. 18:20

Az elsőre ugyebár mindenki emlékszik /egyszer biztosan erről is írok majd/. Egy homoszexuális férfinél ráadásul kettő első is létezhet, szerintem senki nem felejti el ezeket, de vajon mindenki ugyan úgy emlékszik az első összetört szívre is? Ma megleptek ezzel a mondattal.


"Szerintem neked én voltam az első, akinek úgy igazán összetörted a szívét."

Minden szava igaz. Annyira sajnálom, bármit megtennék, hogy meg nem történtté tegyem, akkor is, ha sokat tanultam az esetből. Azóta sokkal egyértelműbb vagyok az emberekkel ismerkedés során, szinte már az első mondatban leszögezem, hogy érdekel-e az illető, vagy sem. Nem akarok félreértéseket, fölösleges köröket, nem akarok bántani senkit.

...

Blogtali: 2 dolog lepett meg.

1. A heteroszexuális női blogolvasók száma

2. Az hogy milyen könnyedén feloldódtam. (Azt hittem sokkal nehezebben fog menni... hiába, fejlődök.)

Nem volt rossz, lehet hogy legközelebb is elmegyek majd ;)

És hogy ne legyek annyira kibszottul komor, mint amilyennek mostanában a hozzászólásaimat érzem, ide illesztek még valamit (aminek bár semmi köze az eddigiekhez mégis eszméletlenül vicces)! ROFLMAO

Címkék: szív blogtali
4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr601087642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.04.26. 20:53:30

Szia Pan! Na, végre:)

acki 2009.04.27. 01:21:02

Addig jó amíg, nem a tiedet tördelik.. ;)
gif...ááááá ROFL evil :D:D

Réz · http://www.rezangyal.blogspot.com 2009.04.27. 08:41:28

Az a 4(!) db heteroszexuális lány elveszett a tömegben. :)
Örülök, hogy megismertelek, nagyon kedves, szimpatikus srác vagy. :)

defalla 2009.04.27. 21:54:34

Nem mondom hogy nem volt aranyos délután azt a kis sünit látni a blogod helyén, de örülök hogy ismét a régi oldal jött be:)
süti beállítások módosítása