Szerző: Woofer on 2009.05.02. 19:16

Helyszín: Tesco, sorbanállás a kasszánál anyával. Előttem a sorban egy lélegzetelállítóan jóképű férfi. Sportos-őszes szépen trimmelt bajusz + állközépen kis csík kombinációval. Átható barna tekintet. Hátrafordul... többször is. Én szenvtelenül farkasszemet nézek vele, rég túl vagyok már azon a fázison, hogy elkapjam a tekintetem ilyenkor. Anya az ásványvízek közt válogat, nem veszi észre mi folyik köztünk. Azon filózok ki lehet ez. Álmos kis városkánkban mindenki ismer mindenkit, de őt még sosem láttam. Egy indokon gondolkodtam, ami megfelelő lenne, hogy Anyánál  rákérdezzek ennek az embernek a kilétére. Neki ismernie kell, ő aztán tényleg mindenkit ismer itt. Fizet... Nem érti a fizetendő összeget. Nem magyar. Miközben Anya fizet én már tólom is ki a kocsit, még épp látom, ahogy beszáll a kamionjába.

Egy trucker.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr361099200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.05.03. 13:59:48

hehe..én ilyenkor általában a padló és a plafon között váltogatok..fő a magabiztosság :P

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.05.03. 15:58:48

Én csak úgy simán padlón voltam... de csak utána. Heteróként sem lenne könnyű egy ilyen helyzetben ismrkedni, de úgy érzem néha, hogy az én életem insane difficulty-ra van kapcsolva...
süti beállítások módosítása