Egy csók

Szerző: Woofer on 2009.05.09. 12:03

A múltkor a szokásos sorozat adagomat fogyasztva érdekes dolog ragadta meg a figyelmem. Az egyik sorozatomban egy leánybúcsús epizód ment. A csajok mindenféle ciki feladatokat írtak össze a menyasszonynak, az egyik pedig az volt, hogy smárolnia kellett egy lánnyal. A menyasszony nem akarta megtenni, de végül két másik jelenlévő csaj bevállalta helyette. Itt jön a lényeg. Az egyik lányról később kiderült, hogy leszbikus, de a másik eddig teljesen heteró volt. A csók azonban elgondolkodtatta, annyira élvezte, hogy rájött: érdeklik őt a lányok.

 

Persze mindez csak egy sorozat, mégis felmerült bennem, hogy létezik-e ilyesmi a vlaóságban is? Lehetséges-e, hogy valakit nem érdekel a saját neme, de egy ilyen pozitív élmény hatására mégis elkezd a saját kapujára játszani? Magamról pontosan tudom, hogy mindig is érdekeltek a férfiak. Egész kicsi koromtól kezdve. Belegondoltam már, hogy mi lett volna, ha gyerekkoromban sosem látok birkózást a tévében. Sosem kezdtem volna el izgatónak találni, ahogy két férfitest szorosan összesímul? Ez az elmélet nem hiszem, hogy megállja a helyét, mert ha ki is zárom a tévéből jövő hatásokat, akkor is ott vannak az olyan emlékek, mint mondjuk a szomszéd fickó füvet nyír egy szál piros fürdőgatyában, én meg ott lógok körülötte 6-7 évesen egész nap. Lenyűgözött a szőrös, izmos teste, és bevallom sokat gondoltam rá később is. Nem szexuálisan persze, ahhoz azért meglehetősen ártatlan voltam még abban a korban, viszont elképzeltem ahogy más férfiakkal birkózik. Azt sem tudtam akkor még, hogy mi az a szex, mégis visszagondolva egyértelmű, hogy mi izgatott. Később presze nagyon megijedtem, amikor elkezdtem felismreni, hogy ez nem igazán az ami más fiúkat érdekel. Sokáig tartott, míg  valamelnnyire  Szóval nálam ez egy hosszú folyamat volt, ami viszonylag korán kezdődött. Nehezen tudom elképzelni, hogy mindez végbemenjen valakiben egyetlen véletlen homoszexuális élmény hatására. Szívesen olvasnám erről mások véleményét is. Veletek esetleg fordult elő ilyesmi?

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr631111321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.05.10. 23:28:25

Ilyen csak a tv-ben van. Szerintem mindenki tisztában van magával annyira, hogy minimum sejtse, ha valami más is érdekli. Szóval ha összejön az első lehetőség, akkor nem az lesz az első gondolata, hogy úristen, ez a semmiből jött, és tetszik. Van ezeknek a gondolatoknak és érzéseknek múltjuk(kinek több, kinek kevesebb :P).

treen 2009.05.13. 18:49:35

Kapitány úr! Önnek a neve mindig változik. :)
süti beállítások módosítása