Megfejtés

Szerző: Woofer on 2009.05.24. 21:40

Na akkor azoknak akik nem tudtak aludni... Bár jobban belegondolva lehet hogy ezután még kevésbé fognak tudni aludni majd... Szóval a képen... Jeffrey Dean Morgan és Gerard Butler láthatók a P.S.I love you premierről. Igen, kábé a világ két legszexibb férfija. 

 

És ha már álmok... Mostanában elég nyugtlanul alszom, gyakran van ilyen. Ma azt álmodtam, hogy a napba néztem és hirtelen 3 nap lett. Létezik ilyen természeti jelenség, nemrég láttam is. 3 napot látsz egy helyett az égen, általában nagy nyílt területeken fordul elő, de nem tudom az okát pontosan. Nem is ez a lényeg. Az egyik nap hirtelen felrobbant. Én teljesen kiakadva meséltem mindenkinek, hogy mi történt éppen, és mire újra felnéztünk az égre, már csak egy nap volt, de körülötte vagy 6-8 egyéb bolygó, színesek, szabályosan körülvéve a napot. Idegenek vették fel a kapcsolatot velünk. Kábé akkor ébredtem fel, amikor már a tv is erről tudósított... Szívesebben álmodtam volna egy Jeffrey Dean Morgan - Gerard Butler szendviccsel...

 

7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr441141442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.05.24. 22:18:10

Pan, én ma értem haza egy túráról, de én is
láttam három napot...
Vigyázz magadra!

acki 2009.05.25. 00:38:09

Tippelgethettem volna még egy darabig..egyik név sem ismerős.
még az arcokat sem ismerem fel.
A borosta elmegy, de az a bajusz..áá :D

"már csak egy nap volt, de körülötte vagy 6-8 egyéb bolygó"
Ilyesmit valamelyik scifi regényben olvastam, csak most nem ugrik be a címe.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.05.25. 07:04:04

Gerear Butler volt Leonidas a 300-ból, Jeffrey D. Morgan meg Komédiás a Watchmenből.

acki 2009.05.25. 10:37:18

watchment még mindig nem láttam :(
300ban meg mindenki félmeztelen volt, azért nem ismertem fel :D

Rézangyal 2009.05.28. 08:52:20

Szerintem Gerald Butler a világ legszexibb férfia, az Anyukám szerint viszont Jeffrey Dean Morgan. Jó izlésű család vagyunk. :)
süti beállítások módosítása