Szerző: Woofer on 2009.05.28. 21:37

Angolóra. Csak beszélgetés. Téma: párkapcsolatok. Kínosan ügyeltem arra, nehogy véletlenül "him"-ként hivatkozzak a példálózásban a páromra. Fura, de az jött a számra folyton. Mennyivel jobb, hogy a magyarban nincsenek így megkülönböztetve a nemek.

Minden nap látom Mr. Jómodort még mindig. Mostanában tüntetően nem vesz észre, nem néz rám sem. Ez teljesen oké - gondoltam... Nem jövök be neki, ennyi. Aztán majdnem röhögve a homlokomra csaptam. Hiszen honnan veszem egyáltalán, hogy meleg lehet? Alapból ezt feltételeztem, mintha természetes lenne. Utána továbbfűztem a gondolatot és arra jutottam, hogy ezt kiküszöbölendő a hétvégén mindenképpen meleg társaságban akarok bulizni. Ott legalább azon nem kell majd elmerengenem, hogy "vajon meleg-e". Aki képben van azzal, hogy milyen nagy meleg happening készülődik a hétvégén az valószínűleg elborzad a hír hallatán, miszerint fontolgatom hogy elnézek rá. Még szoktatom magam is a gondolathoz, de most azon az állásponton vagyok,  hogy egyszer mindent ki kell próbálni. Akkor is ha ez speciel abszolut nem az én stíusom lesz.

Majd elválik, hosszú hétvége jön, csak regenerálódom majd valahogy.

Címkék: én
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr101149818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.05.30. 10:40:16

várjuk a beszámolót! ;)
süti beállítások módosítása