Szerző: Woofer on 2009.06.02. 14:16

Hangember vagyok.

A hétvégén ugyan lementünk Confessorral a húsboltba, de a hónap legtrendibb partiját azért kihagytam. Hiába, ehhez még kevés vagyok. Bátorságot kell gyűjtenem, és el kell veszítsek minden racionalitást, amikor olyan bulin való részvételt fontolgatok, ahol sem a zene, sem a felhozatal nem fog bejönni előreláthatólag.
Most belegondoltam, hogy hányszor is tettem már meg ezt. Gyakorlatilag folyamatosan ezt tettem az elmúlt kb. 3 évben. Akkor miről is beszélünk most?
 
Egyébként meg makacsul áll a bástyám miszerint jó most így nekem, meg nem kell siettetni, meg majd jön, aminek jönnie kell, de aztán olyan boldog párokat lát az ember a hétvégén, mint M és B, és azért ilyenkor kicsit meggyengül az a kőkemény bástya… Apropó kőkemény, kösz az eye candy-t Confessor, vagy nevezzem inkább hard candy-nek? ;)
Címkék: buli eye húsbolt candy
5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr871159133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.06.02. 17:36:31

Trendi? A macibuli? A macik mióta trendik? Valamiről lemaradtam? :D
Vagy nem arról a buliról van szó?

Előreláthatólag nem fog bejönni?
Ez bizony egy elég gyenge kifogás. Vagy esetleg egy tudatalatti jövőbelátó képesség megnyilvánulása? :)

Hard candy...mindenki gondoljon amire akar? :P

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.06.02. 19:07:29

pl. gondoljon az ugyanolyan nevű felhajtós bulira, és ne a macibulira...

confessor · http://confessor.freeblog.hu/ 2009.06.03. 10:03:26

acki, nem a macibuliról beszél, hanem egészen másról! :))
egyébként meg ha a dolog iránt semmi érdeklődésed nem volt, jobb is ha nem mentél. csak azért elmenni valahová tapasztalatszerzés céljából, ahol tudod jól, hogy nem éreznéd jól magad, egy kissé mazohizmus és megfelelő hangulat kell hozzá.

M&B-ről meg csak annyit, ha olyan kőkeményen turbékolnak az ember előtt, mint ahogy ők tették, nem csoda, ha az ember megrendül...

a cukorkáért meg nincs mit. ;)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.06.03. 20:12:49

Igazad van Confessor, csak épp az járt a fejemben, hogy rejtett melegkén milyen unottan szoktam lemenni a heteró haverjaimmal a heteró szórakozóhelyekre. Úgy értem, elég esélytelen hogy ezeken az éjszakákon nekem is teremjen valami... Ehhez képest még egy trendi twink partira is több értelme van lemennem.
Igen, nem a macibuliról beszéltem. Egyébként az milyen volt? Volt valaki?

treen 2009.06.06. 23:37:18

@Woofer: A májusi macibuli? Igen, voltam. :P
süti beállítások módosítása