Szerző: Woofer on 2009.06.20. 10:58

A randim meghiúsult szerdán. Megkérdeztem egy sms-ben, hogy akkor minden oké-e délután, erre azt a választ kaptam, hogy elfelejtette, és nem úgy készült. Viszont meginvitált magához, mondván, négyszemközt egyébként is felszabadultabb, mint nyilvános helyen.

Na itt lett volna kedvem elküldeni a picsába.

Ehelyett visszafogtam a drámát (nem vagyok még elég jó buzi), és megírtam neki, hogy akkor majd inkább egy alkalmasabb időpontban próbáljuk meg újra.

Kérdéseim:

1. Milyen indok már az,  hogy feszélyezi a nyilvános hely, viszont képes egy vadidegent meginvitálni az otthonába az első találkozásra?

2. Milyen indokkal búcsúzom el, ha felmegyek hozzá, és mégsem jönne be? Merthogy ez benne van a pakliban. Oké, hogy láttam már róla képet, de az az igazság, hogy nekem nagyon so-so volt a dolog. Úgy voltam vele, hogy hátha élőben jobban bejön... szóval nem nagy veszteség ez.

Frusztrált nem vagyok. Majd lesz valahogy, ahogy esik úgy puffan. Ez az új jelszavam. Persze ebben nagy segítséget jelentenek a "falkatársak" is. Confessortól hallottam ezt a kifejezést a héten, és azóta is folyamatosan ez jár a fejemben. Annyira találó.

 

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr481196657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.06.20. 21:47:39

Pan, bele fogsz jönni mind az elutasításba, mind az elfogadásba. Ezt szerintem nem lehet tanulni. S ne menj le arra a szintre amit időnként kapsz ilyen/olyan sms-ben, miegyébben. Persze nem annyira happy dolog amikor a "futottak még" kategória újabb pipával kezdődik.
Hogy milyen indok az, hogy feszélyezi a nyilvános hely? Gyenge, nagyon gyenge indok.
A második kérdésre pedig nem tudok válaszolni, talán: lemegyek, hozok sört :)
Viccet félretéve, kívánok Neked végre egy olyan Embert, amilyet Te szeretnél magadnak! Minden esetre pozitív energiákat küldök fénypostán, nyithatod az ablakot :D
Fel a fejjel!
süti beállítások módosítása