Numb

Szerző: Woofer on 2009.06.28. 23:45

Kéne valamit írni, de nem megy. Nem ugyan az már semmi. Már nem tudom hogy segít-e ha leírom, hogy van-e valami értelme. Nem is tudom leírni sem, próbáltam, elvetettem. Nem is tudom megfogalmazni sem. Zsibbadtság. Zsibbadt vagyok. Mellékelhetném hozzá a Numb-ot a U2-tól... vagy inkább a Comfortably numb-ot a Pink Floyd-tól. Legalább posztolnék valamit. Mert valami mégis erre hajt, csak aztán a betűk kimenekülnek az ujjaim alól.

Nem, egyébként nem lettem emó, sőt, rövidült a hajam is és még csak rossz dolgok sem történtek velem. Az okom mégis megvan rá, hogy így érezzek, mintha fejbevertek volna már napok óta.

Ma cseteltem is. Délután. Nem tudom hányszor írtam be a "bocs, mást keresek" kifejezést, de csodálkozom, hogy a billentyűk nem koptak még ki. Megtehettem. Bosszúból. Amiért én is megkaptam ugyanezt a hetek óta először megtetsző fickótól korábban. Persze nem bosszúból tettem... így jött ki.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr581214634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confessor · http://confessor.freeblog.hu/ 2009.06.29. 10:25:25

Minden csoda három napig tart... Leszel te még sokkal jobban is! ;-)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.06.30. 15:58:38

Hihetetlen egy fickó vagy :)
süti beállítások módosítása