Szerző: Woofer on 2009.07.04. 15:15

Olvasom valakinek a blogját és egyszer csak összeáll a kirakós. Nem ismerem őt eléggé, de következtethetek bizonyos történésekre az életében. Ledöbbenek, amikor felismerem a tragédiáit. Főleg hogy mindezek ellenére a stílusa nem változott. Továbblép, kibírja, hihetetlenül erős.

Aztán ezzel egyidőben ugyan ez a folyamat lejátszódik reverz módon  egy másik személy esetében is. Nem kell összerakni, itt megkapok minden infót élőben. Érdekes, hogy az ő stílusa sem változik, elviseli, továbblép.

Elgondolkodtam mitől lesz erős valaki? Ki az erősebb, aki 120 kilóval szériázik fekve, vagy az aki ilyen emelt fővel képes elviselni a csapásokat az életben? Önkéntelenül is folyamatosan azon jár az agyam, hogy én hogy reagálnék. Én, aki szinte megszólalni sem tudtam. Csak meredtem magam elé mindkét esetben. Szeretnék edzeni az életre. Felkészülni, hogy én is erős legyek, ha szükésgem lenne rá.

 

Címkék: erő
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr481226478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

everyday_normalguy 2009.07.04. 20:42:06

Ki az erősebb, aki 120 kilóval szériázik fekve, vagy az aki ilyen emelt fővel képes elviselni a csapásokat az életben?

Ez szerintem nem is kérdés.

Még csak annyit, hogy tragédia után jó, ha meg tudod őrizni a méltóságodat, és hamar visszaáll a nyugalmad, de az abnormális, ha belül is elmarad a gyász. A veszteségeket igenis meg kell gyászolni. Annak az elnyomásától nem erős lesz valaki, hanem sérült.

defalla 2009.07.12. 01:35:19

Szerintem az az erős, aki képes legyőzni önmagát.
süti beállítások módosítása