Szerző: Woofer on 2009.07.12. 18:11

Van ez a haverom, akit már vagy 10 éve nem láttam. Általános iskolában évfolyamtársak voltunk, aztán nemrég összefutottunk egy meleg szórakozóhelyen. Ő már évek óta nyíltan vállalja. Tudom, mert "beszélték ezt a faluban", ahonnan származunk.

Nemrég valamiért felugrottam hozzá és meglepett, hogy igazi playboyként él. Engem aztán igazán ritkán nyűgöznek le az anyagi javak, és itt sem a BMW vagy a szuperül felszerelt lakása fogott meg, hanem az életstílusa. Adott egy srác, aki nem igazán férfias foglalkozást válaszott magának, ráadásul nem sokra rá fel is vállalta a melegségét. Mindenki kiröhögte, de ő hitt magában, kitartott az elképzelései mellett és leszarta mit gondolnak róla. Léterhozott egy jól menő céget, sokmindent elért szinte mindenki másnál korábban. A 10 éves évfolyamtalálkozón láttam utoljára a többi volt osztálytársam.  A legtöbben leragadtak a tipikus kisvárosi létnél, és biztos vagyok benne, hogy minden fiú irigyelné ezt a srácot. Homoszexualitás ide vagy oda, ő úgy él, ahogy neki tetszik. Mert megdolgozott érte és mert megteheti.

Impresszív.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr741242126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása