Szerző: Woofer on 2009.07.23. 22:48

Kis esti cset. Komolyan nem értem mi a fenéért lépek be egyáltalán. Előzménynek annyi, hogy cseteltünk és megállapodtunk abban, hogy msn-en folytatjuk. Felvett, de mire visszaigazoltam (5 percen belül volt) már nem volt online. Mikor újra belépett a következő beszélgetés zajlott le:

Az ő üzenete:
na mi van téged is látni?

Én üzenetem:
ühüm
Én üzenetem:
ki is vagy te?

Az ő üzenete:
hát ha ezt sem tudod akkor szia

Én üzenetem:
honnan tudnám? először beszélünk nem?

Az ő üzenete:
ezek szerint nem csak velem

Én üzenetem:
nem értem miért ilyen primadonna mindenki, mi a faxért kéne csak veled beszélnem már? mi van eljegyeztük egymást, vagy mi?

Én üzenetem:
na menj isten hírével
Én üzenetem:
nekem ez nem kell

Szóval ez most kibaszta a biztostékot. Féltékenykedik egy csetes beszélgetést követően, ahol gondolhatja hogy több emberrel is szóba állok rajta kívül. Komolyan úgy érzem, mintha az összes buzi valami másik bolygóról származna és én valami fura kivétel vagyok. Egyszerűen nem tudok közösséget vállalni ilyen emberekkel. Léteznek másmilyenek? Egyre kevésbé hiszek benne...

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr551263953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.07.24. 23:46:01

Pan, ne mérgelődj, mindenki úgy hülye, ahogy akar. Tudod, alacsony a kerítés...
Nyugi. (vegyél példát rólam) Hmm. :D

vgx · http://vgx.freeblog.hu 2009.07.26. 19:34:21

Vagyunk többen is erről a bolygóról, nyugi ;))
süti beállítások módosítása