Szerző: Woofer on 2009.07.23. 20:26

 

A hétvégén akkor is nyaralni fogok, nem érdekel milyen lesz az idő. Ott fogok ülni a Balatonparton a zuhogó esőben is. :) Egyébként az mennyire gáz, hogy azért nem szerveztem még semmilyen komolyabb nyaralást magamnak, mert nincs kedvem utazási irodákat böngészni... Úgy értem lehet valaki túl lusta ahhoz hogy nyaralni menjen?

Tényleg, mellkas: Szőrös vagy Szőrtelen?

Nekem mindkettő bejön, de a szőröset jobban preferálom. Hallottam olyat is lányoktól, hogy milyen undorító, amikor egy pasi borotválja, de már látszik hogy nő. Nos lányok, meleg szemmel ez abszolut nem undorító, sőt szépen trimmelve kifejezetten tetszik. De mondjuk bozontosan is. Azért alul nem árt kertészkedni, apropó... megyek, rendbe is szedem magam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illusztráció a régi szép időkből, mikor a fickók még bajuszt viseltek és mellszőrzetet.

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr721263697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w.m. 2009.07.23. 21:36:00

régebben én is borotváltam a mellkasom (is.) már leszoktam róla. szerintem is kimondottan férfias a szőrös mellkas. egy szőrös férfi lábnál pedig nincs szexisebb látvány. kellemes nyaralást. az eső nem fog esni, max. csak 26-30 fok lesz.
süti beállítások módosítása