Geek

Szerző: Woofer on 2009.07.30. 20:29

Geek-nek lenni, és azt felvállalni majdnem olyan társadalmi deviancia mintha az ember meleg lenne. Ha pedig valaki geek és meleg is már duplán hátrányos helyzetben van. :) Persze csak hülyülök. Eléggé otthon vagyok geek körökben, hogy tudjam most volt a San Diego Comic Con, ami kábé olyan mint egy nagy szalagavató bál, amire csak a suli gázos arcai mennek el (ezt olvastam valahol - prom for geeks, szóval nem az én érdemem). Az SDCC kábé a második a listámon a Folsom Street Fair után. Egyszer el kell mennem rá. Aztán akár ott is maradhatnék még a szeptemberi Folsomig... szép álmok... :)

Szóval mint mindig idén is végignéztem pár fotógalériát a Comic Con-ról, és mint minden évben most is megakadt a szemem valami jó faszin. Jelmezben :D That's right! Jó faszik is öltöznek jelmezekbe! Bámulatos, mi?

 

A bal oldalon Robin alias Gay Comic Geek látható (linkeltem a Youtube csatornáját, figyelem már egy ideje a srácot). A jobb oldalon Nightwing a barátja. Középen pedig a legjobb kib@szott Batman, akit életemben láttam! Nézzétek meg ezt a fickót. Ez itt egy komoly testépítő egy Batman jelmezben, amit valószínűleg maga csinált. Nem a Gay geek-ékkel érkezett, velük csak beállt pózolni. Komolyan mondom beindultam erre a Batman-re. Nem szégyellem kimondani, hogy ez kábé a legdurvább fantáziáim a valóra válása lenne :)

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr291278322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása