Szerző: Woofer on 2009.07.31. 21:15

Azért az elgondolkodtató, hogy irtózom minden netes utánajárást igénylő feladattól mostanában, úgy mint új laptop vásárlás, vagy nyaralás megszervezése... Ennek ellenére reggel a műzlimet már megint egy kis laza csetelés mellett fogyaszottam el. Hiába, 7-8-ig vannak bennt a legjobb fickók. Na nem mintha eddig bármi is összejött volna onnan... vagy akárhonnan ha már itt tartunk. Mondjuk az a válogatott birkózó kicsit felkeltette az érdeklődésem. Azt mondta majd mutat képet is, meg nemsokára jár majd Pesten is. Őrült sebességgel száguldunk a szerelem országútján...

 

 

 

Mondjuk, ha így néz ki, akkor gondolkodás nélkül kiállok vele. Miért súgja valami azt, hogy nem ez lesz a helyzet?

Délután meg majdnem eltaknyoltam a futógépen. Elbambultam, mert a szomszédban folyó építkezésen megláttam egy kis zömök bajuszost. Félmeztelen, szőrös mell, napbarnított test... és egy jó nagy sörhas. Általában innen nem szokott érdekelni a dolog, de jóképű volt a fickó és volt időm gondolkodni... 35 perc futás után arra jutottam végül, hogy bevállalnám.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr551280474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása