Szintlépés

Szerző: Woofer on 2009.08.02. 18:00

- Valami baj van? -kérdezte halkan, miközben az ölemben vonaglott meztelenül.

- Minden szuper. -válaszoltam, de tudtam mire gondol. Nem állt a farkam. A másik lány épp a vőlegényt részesítette ugyan ilyen kezelésben. Reméltem nem buktat le a többiek előtt. Egy darabig még csinálta, majd átült egy másik srác ölébe.

Hatalmas buli volt, az idei év legjobbja. Vannak kihagyások, de a lényegre emlékszem. Van mire.

Kicsit később egy szórakozóhelyen...

"Csináltad már férfival?" -kérdeztem meg nagy nehezen kb 15 perc beszélgetés után a bárpultnál.

"Akkor sem tenném, ha kötelező lenne." Válaszolta mosolyogva. Nem inzulátlta a kérdés. Magas volt, kopasz, szépen trimmelt körszakállal. Gyilkos volt a mosolya. Motorral érkezett, bőrnadrágot és western csizmát viselt.

"Kár, pedig te vagy a legjobb fickó a teremben." -erre koccintottunk, majd otthagytam.

Hihetetlen, hogy megtettem. Ráhajtottam egy férfira egy heteró szórakozóhelyen, úgy hogy a barátaim is ott voltak. Másnap ment az ugratás ezerrel, hogy ki mennyire gázos csajt fűzött. Azt senki nem vette észre, hogy én egy 46 éves bikát próbáltam befűzni, pedig az lett volna csak igazán a sztori.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr141283546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.08.03. 05:00:49

Igen, igen, igen. Kösz Pan, nincs veszve minden a korosztályomnak :)

magnifique42 2009.08.03. 15:16:29

hát kellett pár pillanat, amíg kacsoltam, hogy aki meztelenül vonaglott rajtad az nő volt :D

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.08.03. 19:36:03

Várj, kitalálom. Az a rész árult el, hogy nem állt a farkam? :)
süti beállítások módosítása