Szerző: Woofer on 2009.08.04. 22:45

Fuh de meleg van. Kicsit rövidre vágta a lány a hajamat és most nem tudom abbahagyni a tarkóm símogatását. Le kéne feküdnöm, keményen akkumulált alváshiányom van már. A csetablakot már kilőttem, szóval haladok. Az ágyra is eljutottam már... Már csak pár blogot nézek át még lefekvés előtt.

Holnap lehet megnézek egy új edzőtermet. Az edzőket már lecsekkoltam a honlapon, és jelentem: van miért odamennem. Persze csak eye candy-ről beszélek. Kíváncsi leszek a hamarosan nyíló meleg teremre is. Nem várok el sokat, csak egy melegbarát, színvonalas edzőtermet, ahol nem gond, ha esetleg kétszer is megnézek valakit. Remélem nem olyan hely lesz végül, ami mondjuk felül egy üresen kongó edzőterem, alul meg egy no holds barred szauna.

Megoldódni látszik a nyaralás kérdése is, már ami az utazás részét illeti. Random írtam be magam szabira, erre külföldi meló jött be pont arra a hétre. Nem is bánom.

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr411289353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása