Szerző: Woofer on 2009.08.13. 01:56

Kicsit megkésve, de megvolt végre az új edzőterem meglátogatása. Klassz hely, sok "zenésszel" (csak hogy zongorista kollégámat idézzem). Igazán akkor döntöttem el, hogy ide fogok járni, amikor futni kezdtem a futógépen és a tévében épp wrestling ment. Nem láttam vagy 3 hete egy meccset sem, így még a eurosportos összefoglaló is érdekesnek tűnt. Mindenki kedves volt és segítőkész, igazán le a kalappal. Utána kaja playboy cimborámékkal, aztán egy vizit az egyik haverjánál. Fura kombináció a srác, nagyon szép teste van, izmos, szőrös, ugyanakkor a magatartása nekem kicsit feminin. Nem is igazán feminin, hanem az a tipikus buzis. Érdekes összkép. Ja és egy kicsit sok a D&G rajta. Valahogy viszolygok az ilyen státusz cuccoktól...

Tőle aztán rohanvást távoztunk, mert közben eszembe jutott, hogy 11-re beszéltem meg egy találkozót a Matróz haverommal, és igencsak itt lenne az ideje hogy ott legyek... Ő is megér egy misét. Állati jól néz ki, idősebb fickókat kedvel, ennek ellenére belement egy találkozóba, amikor megkerestem egy társkeresőn, kikötve ugyan, hogy csak haverkodás céljából. Na ennyivel több ő nálam, én ilyen esélyt nem szoktam adni senkinek.

Az utcán két külföldi srác eligazítást kért, de fogalmunk nem volt hol az a hely, amit keresnek. Nem is lehetett annyira fontos, mert az egyik konkrétan megmarkolta Play pektoráliszát azzal a kérdéssel, hogy milyen márkájú ez a póló? Nagyon jól néz ki!

Hát igen... sziget hét a városban...

Na még egy facebook kvíz aztán alvás...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr621306336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása