I don't want you to work all day...

Szerző: Woofer on 2009.08.17. 19:37

 

Emlékeztek még azokra a régi Coca Cola light reklámokra a majd elaléló irodai pipikkel? A múltkor az irodából kifelé felfigyeltem egy munkás fickóra az utcán. Ott guggolt nekem háttal egy rövidnadrágban. Vastag izmos, szőrös combjai vannak, és szépen feszült a gatyája a fenekén... Már el is felejtettem, de ma reggel megint ott voltak. Most póló sem volt rajta épp egy ásványvizes palackot nyitott ki és mit ad isten pont ráspriccelt a víz, amikor mellé értem. Röhögve állt ott víz csöpögött izmos, szőrös mellkasáról. Én beharaptam a számat és inkább szaporán bementem. Úgyis egész nap állni fog a farkam a látványtól...

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr581315968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása