Szerző: Woofer on 2009.08.18. 23:00

Futottam a város felett és néztem a fényeket. Fantasztikus érzés... amikor teljesen kihajtottam magam kimentem az erkélyre. Csak könyököltem ott és szívtam be a friss levegőt. Később megnéztem a szaunát és a jacuzzit is kipróbáltam. Imádom ezt az új edzőtermet. Hazafelé a hosszabb úton mentem át a belvároson. A rádióban Travistól a My eyes szólt, amikor áthajtottam a Nyugati-téri felüljárón. Rá kellett jönnöm, hogy szép ez a város, különösen éjszaka. A felüljárón végig zászlók vannak, én meg valamiért hangosan nevetni kezdtem. Szomorú zene szólt, én mégis valami mérhetetlen boldogságot és megelégedettséget éreztem. Lehet, hogy lassan az otthonommá válik...

Most jól vagyok :)

 

Címkék: day happy
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr341320807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása