Szerző: Woofer on 2009.08.24. 21:26

Tegnap a városban sétálva láttam rosszul photoshoppolt égboltot. Olyan volt, mintha valaki még nem sajátította volna el rendesen a colne stamp használatát és anélkül illesztett volna egymás mellé két felhőt ábrázoló képet. Bár lehet hogy ez most így csak nekem mond valamit...

Aztán eldöntöttem, hogy ha egyszer szofisztikált szagú otthonom lesz (bocs, megint csak nekem mond valamit), akkor lesz az íróasztalomon egy lovas Napóleon szobor lobogó kabátban. Mert az olyan klasszul nézett ki a kirakatban.

Éjjel meg azt álmondtam, hogy volt egy koalám. Mindenhová magammal kellett vinnem, mint Paris Hiltonnak a neszeszer kutyáját, szimplán azért mert nem volt hajlandó lemászni a vállamról.

A nap további része úgy telt mintha még mindig álmondnék. Szellemek közt jártam egy szürke világban. Na megyek aludni.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr61335873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.08.25. 22:57:48

Szerintem az álmok - még ha ébren vagy is - azért vannak, hogy megvalósítsd őket.
Tegnap is álmodtam valamit - s most olyat akarok szerezni. Nem nagy dolog, egy 30x15x10.5cm rózsafa színű fadobozt, egyik oldalán egy órával. Mindegy hogy kerek, szögletes, vagy ovális az óra számlapja...
st.Flóriánt akarom rátenni, s egy üvegből készült földgömböt. Hogy ezekneknek mi köze lehet a másikhoz, halvány gőzöm sincs. De jól fog mutatni a szekrény tetején:)
süti beállítások módosítása