Piros

Szerző: Woofer on 2009.09.01. 21:46

Állok a pirosnál, belenézek a visszapillantó tükörbe, és látom hogy a mögöttem lévő kocsiban ül egy pasas meg egy nő. A nő lábai felrakva a faszi meg az a jóképű szemüveges típus. Egyszer csak a nő felnyúl, megsimogatja a férfi tarkóját és lehúzza magához. Csókolózni kezdenek, de olyan hevesen és olyan szenvedéllyel, hogy azt öröm volt nézni. Néztem is, míg a lámpa sárgára nem váltott. Ekkor adtam nekik egy thumbs-up-ot a visszapillantó tükör előtt. Nem tudom látták-e, de mindeketten nagyon vigyorogtak.

Aztán elkönyveltem, hogy egyszer én is akarok már ilyet csinálni. Majd egyszer...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr121354060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása