Szerző: Woofer on 2009.09.09. 17:00

Igen, szerintem is az a legjobb, ha elmész. Jót fog tenni a környezetváltozás, talán nem fognak egyfolytában körülötte forogni a gondolataid és hátha megismersz valakit majd ott kinnt. – Tegnap Play exével beszélgettem.

Nagyon szerelmes szegény srác és szenved. Fura érzés volt, amikor azt mondta, milyen jó ember vagyok. Az még furább, amikor megkérdezte meglátogatom-e majd külföldön. Van benne valami naív tisztaság. Persze, biztos benne van a pakliban, hogy esetleg akar tőlem valamit, mégis sokáig elgondolkodtatott a kérdése.


A gimis number one legjobb haverom az egyetem után ösztöndíjjal külföldre ment. Az egyetem alatt már nem sokat jártunk össze, de azért tartottunk a kapcsolatot. Az egyetem után már csak akkor találkoztunk, ha itthon volt, jellemzően karácsony tájékán. Soha egyszer nem hívott meg magához, pedig én mindig nagyon lelkesen kérdezgettem arról, milyen a világ arrafelé. Erre itt ez a srác, akit alig ismerek, és megkapom tőle azt, amit a legjobb haveromtól várnék el.

Címkék: blog én
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr731371331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása