Szerző: Woofer on 2009.09.12. 18:42

Pár haverommal ültünk a mekiben. Bejött egy fickó a nőjével (?). Nagyon kigyúrt volt, az a tipikus atléta típus, felül nagyon izmos szálkás, alul vékonyabb, de határozottan jó seggel és combokkal. Én az alblakon keresztül már akkor felfigyeltem rá, amikor még csak közeledett, de nem adtam jelét persze. Erre az egyik haverom kiszúrja és rögtön kielemzi:

- Figyeld már azt a csávót. Aztakúrva de ki van gyúrva. Apám azok a karok...

és így tovább. Meg kell valljam, ha látok egy jó fickót nekem is kábé ugyan ez pörög végig az agyamon. De ezt nem én mondtam, hanem egy haverom, aki a lehető legboldogabb életet éli a playboynyuszi barátnője mellett. Épphogy csak azt nem mondta a fickóra, hogy "gyönyörű". Legalább fél órát beszélgettünk róla, kitérve a szteroidoktól kezdve a vénás karok titkáig mindenre... Végig az járt a fejemben, hogy ha esetleg egyszer majd outolok nekik, akkor vajon milyen megvilágításba kerülnek ezek a beszélgetéseink a fejekben?

Címkék: férfi meleg izom
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr191377580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.09.12. 23:39:27

ha ezek a srácok a barátaid, akkor semennyire. max elpoénnkodtok rajta, és bszámolsz a tapasztalataidról. :)
süti beállítások módosítása