Szerző: Woofer on 2009.09.19. 12:47

Nem tudom érzek-e valamit iránta. Létezhet olyan, hogy az első héten még éreztem, de már nem? Ha igen, akkor szégyellnem kéne magam miatta, mert nem vagyok jobb a többi buzinál, aki miután megkapta amit akar, továbbáll és új partnert keres? Nem köteleztem el magam mellette, nem is beszéltünk még a kapcsolatunkról. Két hét alatt háromszor találkoztunk. Ez nem igen nevezhető kapcsolatnak, akkor sem, ha minden nap beszélünk telefonon. Én megértem, sőt elhiszem, hogy elfoglalt, mondtam is hogy alkalmazkodok hozzá, de valahogy rajta is ezt a hasonló bizonytalanságot érzem. Nem rossz ez így, mert nem is akarok többet ennél most. Este hívott a haverom hogy menjünk le valamelyik bárba. Azt hiszem elmegyek vele...

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr271392535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.09.19. 23:12:55

lehet, h ez radikális húzásnak tűnik, de mi lenne, ha beszélnél vele erről?! :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.09.20. 03:15:09

Fogok... Ha egyszer kapok majd időpontot tőle :)
süti beállítások módosítása